اسلام آباد اجازه عبور نخست وزیر هند را از حریم هوایی پاکستان صادر کرد


به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما (#bottom) از اسلام آباد ، رسانه های پاکستانی از موافقت اسلام آباد با عبور هواپیمای نخست وزیر هند از حریم هوایی این کشور برای سفر به قرقیزستان...

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از اسلام آباد ، رسانه های پاکستانی از موافقت اسلام آباد با عبور هواپیمای نخست وزیر هند از حریم هوایی این کشور برای سفر به قرقیزستان خبر دادند.
به گزارش پایگاه اینترنتی "داوون نیوز" دولت پاکستان به درخواست دهلی نو اجازه عبور هواپیمای "نارندرا مودی" نخست وزیر هند از حریم هوایی این کشور در سفر به قرقیزستان را صادر کرد.
این در حالی است که مقامات دولتی پاکستان تا این لحظه به طور رسمی در این زمینه اظهار نظر نکرده و هیچگونه بیانیه رسمی در این مورد منتشر نشده است.
دولت هند پیش از این از پاکستان خواسته بود تا ممنوعیت ورود به حریم هوایی این کشور برای هواپیمای "نیرندرا مودی" برداشته شود تا وی بتواند مستقیما از هند راهی "بیشکک" در قرقیزستان شود.
پاکستان از روز 26 فوریه 2019 بعد از تشدید اختلافات با هندوستان ، استفاده از حریم هوایی خود را برای تمامی پرواز های هندی ممنوع اعلام کرده بود .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق