اشکودا کاروک وِلو کانسپت، ایده‌آل برای دوچرخه‌سواران!


اشکودا کاروک وِلو کانسپت، ایده‌آل برای دوچرخه‌سواران!

هفته‌ای دیگر و کانسپتی دیگر از اشکودا! پس از معرفی پیکاپ مونتیاک، چکی‌ها شاسی‌بلند میان رده‌ی خود را به محصولی ایده آل برای دوچرخه‌سواران تبدیل کرده‌اند. کاروک ول شاهد فاقد جاروبرقی مخصوص هوندا اودیسه باشد اما وسیله‌ای به همان اندازه کاربردی و جذاب را در خود جای داده است. این وسیله یک ماشین لباسشویی ویژه... The post اشکودا کاروک وِلو کانسپت،...

هفته‌ای دیگر و کانسپتی دیگر از اشکودا! پس از معرفی پیکاپ مونتیاک، چکی‌ها شاسی‌بلند میان رده‌ی خود را به محصولی ایده آل برای دوچرخه‌سواران تبدیل کرده‌اند. کاروک ول شاهد فاقد جاروبرقی مخصوص هوندا اودیسه باشد اما وسیله‌ای به همان اندازه کاربردی و جذاب را در خود جای داده است. این وسیله یک ماشین لباسشویی ویژه برای دوچرخه‌سواران است که به آن‌ها کمک می‌کند پس از یک روز خسته‌کننده و طولانی لباس‌های خود را تمیز کنند.

اشکودا کاروک وِلو کانسپت، ایده‌آل برای دوچرخه‌سواران!
اما پس از یک روز رکاب زدن نه تنها لباس‌هایتان کثیف می‌شوند بلکه دوچرخه هم وضعیت مشابهی خواهد داشت. اشکودا به فکر این موضوع هم بوده و به همین خاطر یک بخارشوی یکپارچه هم در نظر گرفته است. هر دو دستگاه یاد شده از یک منبع آب استفاده می‌کنند بنابراین راننده نباید تعویض منظم آب آن را فراموش کند.

اشکودا کاروک وِلو کانسپت، ایده‌آل برای دوچرخه‌سواران!
هنوز تحت تأثیر قرار نگرفته‌اید؟ کاروک ولو با یک پهباد مجهز به دوربین هم معرفی شده که بر پایه‌ی حسگرها و تکنولوژی تشخیص خود شما را دنبال می‌کند تا به این ترتیب تصاویری خاطره‌انگیز از دوچرخه‌سواری‌تان ثبت نماید! اگر هم بخواهید این تصاویر را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید یک وای فای هات اسپات در اختیار خواهید داشت که کاملاً به دردتان می‌خورد.

اشکودا کاروک وِلو کانسپت، ایده‌آل برای دوچرخه‌سواران!

اشکودا کاروک وِلو کانسپت، ایده‌آل برای دوچرخه‌سواران!
این خودرو که تنها به تعداد یک دستگاه ساخته شده از پوشش بدنه‌ی خاصی استفاده کرده و دارای میله‌ی سقف برای حمل دو دوچرخه می‌باشد. اشکودا فضای بار را نیز برای قرار دادن ماشین لباسشویی، جعبه‌ابزار و میله‌ی مخصوص حمل دوچرخه سوم تغییر داده است. یک جعبه خنک‌کننده نیز بین دو صندلی عقب نصب شده است.


ایده‌ی ساخت این خودرو پس از نظرسنجی صورت گرفته بین 1500 دوچرخه‌سوار و جویا شدن نظر آن‌ها درباره‌ی خودروی ایده آل پشتیبان سوارکارها انجام گرفته است. در واقع باید گفت اگرچه اشکودا به عنوان یکی از کهنه‌کارترین خودروسازان شناخته می‌شود اما کار خود را به عنوان سازنده دوچرخه و در سال 1895 شروع کرد. 10 سال پس از آن بود که موسسان اشکودا کار تولید خودرو را شروع کردند. اشکودا هنوز هم درگیر دوچرخه‌ها بوده به گونه‌ای که 15 سال است اسپانسری مسابقات توردو فرانس را بر عهده داشته و آن را تا سال 2023 تمدید کرده است.
این خودرو قطعاً برای نمایش توانایی‌های اشکودا بوده و تولید نخواهد شد اما پکیج ویژه‌ی این خودروساز برای دوچرخه‌سواران شامل پمپ لاستیک، جعبه‌ابزار و چراغ‌های دوچرخه در دسترس می‌باشد.

[دانلود ویدئو]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق