جانشین دخیا در یونایتد مشخص شد؟ ستاره لالیگایی در راه یونایتد!


ESPN مدعی شد یان اوبلاک، دروازه بان اسپانیایی اتلتیکومادرید، خواهان انتقال به منچستریونایتد است. نوشته جانشین دخیا در یونایتد مشخص شد؟ ستاره لالیگایی در راه یونایتد! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

جانشین دخیا در یونایتد مشخص شد؟ ستاره لالیگایی در راه یونایتد!

یان اوبلاک خواهان انتقال به منچستریونایتد است
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۴
جانشین دخیا در یونایتد مشخص شد؟ ستاره لالیگایی در راه یونایتد!

ESPN مدعی شد یان اوبلاک، دروازه بان اسپانیایی اتلتیکومادرید، خواهان انتقال به منچستریونایتد است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با توجه به اینکه تنها یک سال از قرارداد داوید دخیا با یونایتد مانده و هنوز توافقی برای تمدید قرارداد بین طرفین حاصل نشده است، به نظر می رسد این دروازه بان اسپانیایی در تابستان امسال از یونایتد جدا خواهد شد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، پاری سن ژرمن مقصد بعدی وی است. با توجه به جدایی ستاره هایی چون دیگو گودین، لوکاس هرناندز، فیلیپه لوئیس و خوان فران و همچنین قطعی شدن خداحافظی آنتوان گریزمان با اتلتیکومادرید، یان اوبلاک نگران است این تیم فصل بعد دیگر قادر به رقابت با تیم های مدعی چه در لالیگا و چه در لیگ قهرمانان نباشد و به همین دلیل او نیز برای جدایی از روخی بلانکوس ابراز تمایل کرده است.

ESPN فاش کرد در صورت جدایی، یان اوبلاک قصد دارد در تابستان امسال راهی منچستریونایتد شود. این دروازه بان باکیفیت در دوران کودکی و نوجوانی هوادار شیاطین سرخ بوده و اگرچه مدتی قبل قرارداد خود را با اتلتیکومادرید تا سال ۲۰۲۳ تمدید کرده است، اما دیگر تمایلی به ماندن در واندا متروپولیتانو ندارد.

البته بعید است باشگاه اسپانیایی تمایلی به فروش یان اوبلاک با قیمتی کمتر از ۱۰۰ میلیون یورو داشته باشد اما باید دید درآمد یونایتد از فروش داوید دخیا به پی اس جی چقدر خواهد بود و آیا امکان جذب دروازه بان اتلتیکومادرید وجود دارد یا خیر.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس