تأسیس کانون عکاسان جوان در مشگین‌شهر


تأسیس کانون عکاسان جوان در مشگین‌شهر

گروه فرهنگی ــ جلسه تشکیل کانون عکاسان جوان با حضور هنرمندان عرصه فیلم و عکس و علاقه‌مندان به هنر عکاسی در ‌دفتر انجمن سینمای جوان مشگین‌شهر برگزار شد.

تأسیس کانون عکاسان جوان در مشگین‌شهربه گزارش ایکنا از اردبیل، جلسه تشکیل کانون عکاسان جوان با حضور هنرمندان عرصه فیلم و عکس و علاقه‌مندان به هنر عکاسی با هدف آموزش، ارتقای سطح دانش عکاسان جوان شهرستان مشگین‌شهر، روز گذشته، 20 خردادماه در محل دفتر انجمن سینمای جوان این شهرستان برگزار شد.

محمد رستمی، رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان مشگین‌شهر ضمن تقدیر و تشکر از عوامل تشکیل کانون عکاسان جوان، آموزش و آشنایی هنرمندان جوان با هنر عکاسی و ایجاد انگیزه برای تلاش در زمینه تولید آثار هنری از سوی جوانان را از عوامل اصلی رشد و شکوفایی استعدادهای هنری این عزیزان عنوان نمود و آموزش هنرآموزان را در جهت توانمندسازی هنرمندان این رشته و ارتقای سطح هنری شهرستان ضروری خواند.

در ادامه مهدی توحیدی، رئیس دفتر انجمن سینمای جوان مشگین‌شهر هدف از تأسیس این کانون را کمک به ارتقای سطح دانش عکاسی و ارتباط هنرمندان با دفتر و افزایش توان هنری هنرمندان عنوان کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا