لوایح CFT و پالرمو در اولویت بررسی مجمع نیست/ دولت مثل قبل اصراری در تصویب این لوایح ندارد


لوایح CFT و پالرمو در اولویت بررسی مجمع نیست/ دولت مثل قبل اصراری در تصویب این لوایح ندارد

احمد وحیدی دستجری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه لوایح CFT و پالرمو فعلا در اولویت بررسی مجمع نیست گفت: مسائل جدیدی زیادی پیش آمده که الویت بیشتری دارد.

احمد وحیدی دستجری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا درباره آخرین وضعیت بررسی لوایح CFT و پالرمو در مجمع گفت: فعلا این لوایح در دستور کار مجمع نیستند و مسائل دیگری در دستور کار است.

وحیدی با اشاره به اینکه لوایح CFT و پالرمو فعلا در اولویت بررسی مجمع نیست گفت: مسائل جدید زیادی پیش آمده که اولویت بیشتری دارد.

وی در مورد احتمال اینکه در جهت اقدامات متقابل پیرامون برجام مجمع این لوایح را تعلیق کند افزود: این تصمیم بستگی به نظر اعضای مجمع دارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره رویکرد حال حاضر دولت در پیگیری تصویب این لوایح گفت: دولت هم مثل قبل اصراری در تصویب این لوایح ندارد.

از تابستان گذشته تاکنون دو لایحه پالرمو و CFT به دلیل اختلاف‌نظر مجلس و شورای نگهبان در مجمع تشخیص مصلحت نظام در دست بررسی است و جلسات متعددی بر سر آن برگزار شده است، اما تاکنون این نهاد درباره آن تصمیم‌گیری نهایی نکرده است. از سوی دیگر، گروه ویژه اقدام مالی تا پایان خردادماه به ایران فرصت داده است تا لوایح مرتبط با FATF را به تصویب برساند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان