به گزارش طبنا(خبرگزاری سلامت)، حجت نظری صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود به دو شغله بودن برخی مدیران در شهرداری تهران گلایه کرد و گفت: برابر قانون تصدی بیش از یک شغل در سازمان‌ها از جمله شهرداری تهران ممنوع است، اما متاسفانه به رغم صراحت قانونی تعدادی انگشت‌شمار دارای دو پست سازمانی در شهرداری هستند.

وی با طرح این سوال که مگر از میان جوانان افراد متخصص و متعهد پیدا نمی‌شدند که افرادی بیش از یک شغل دارند، اظهار کرد: به معاون منابع انسانی اخطار می‌دهم که هرچه زودتر این دو شغله‌ها را تعیین تکلیف کند در غیر این صورت اسامی‌آنها منتشر می‌شود.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با بیان این‌که روز گذشته از تابلوی گذر صنایع دستی رونمایی شد، ادامه داد: از مسئولان شهری و گردشگری می‌خواهم که تنها به رونمایی از یک تابلو بسنده نکنند و از آثار هنرمندان که در ازدحام شلوغی تهران گمشده‌اند، حمایت کنند.

وی با بیان این‌که می‌توان با همکاری سازمان زیباسازی نسبت به معرفی و اکران المان‌های صنایع دستی اقدام کرد، اظهار کرد: با اقدام روز گذشته یعنی رونمایی از گذر صنایع دستی در خیابان نجات‌اللهی به نظر می‌رسد زیرساخت‌ها برای انجام اقدامات بعدی همچون پیاده‌راه سازی فراهم شده است.(ایسنا)