جهاددانشگاهی بهترین مرکز برای اجرای مأموریت‌های بزرگ کشور است


جهاددانشگاهی بهترین مرکز برای اجرای مأموریت‌های بزرگ کشور است

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر من با توجه به اینکه جهاد‌دانشگاهی مبدع بسیاری از اختراعات و اکتشافات و پیشبرد علمی کشور بوده است بهترین جایی که دولت می‌تواند طرح‌های بزرگ خود را از این طریق و بدور از بروکراسی‌های معمول اجرا کند.

جهاددانشگاهی بهترین مرکز برای اجرای مأموریت‌های بزرگ کشور استحجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی ذوالنور، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در حاشیه دیدار با محمد حیدری، رئیس جهاد دانشگاهی استان قم در گفت‌وگو با ایکنا از قم، گفت: تلاش‌های جهاددانشگاهی از ابتدای انقلاب اسلامی در حل مشکلات گسترده کشور قابل تقدیر است و ایضاً باید از این تلاش‌ها در قم نیز از سوی این واحد تقدیر کرد.
وی افزود: خوشبختانه جهاددانشگاهی عملکرد بسیار خوبی از خود بروز داده است اما هنوز با شرایط مطلوب که جزو اهداف انقلابی آن است فاصله دارد که در این مسیر هم باید حمایت‌هایی از این مرکز صورت گیرد.
وی تصریح کرد: روحیه جهادی و انقلابی و اتکای به نیروهای درونی از مزیت‌های عمده جهاددانشگاهی محسوب می‌شود زیرا در این دوره که نهادهای دولتی یا توان انجام کارهای این چنینی را ندارند و یا کارهای خود را برون‌سپاری می‌کنند این نهاد با تجربه 40 ساله می‌تواند بسیاری از مشکلات کشور را در بخش‌های علمی، پژوهشی و اجرایی حل کند.
نماینده مجلس در شورای اسلامی بیان کرد: به نظر من با توجه به اینکه جهاددانشگاهی مبدع بسیاری از اختراعات و اکتشافات و پیشبرد علمی کشور بوده است بهترین جایی که دولت می‌تواند طرح‌های بزرگ خود را از این طریق و بدور از بروکراسی‌های معمول اجرا کند، جهاددانشگاهی است زیرا این مرکز پایگاهی امن و با ظرفیت و روحیه جهادی است که می تواند کارهای بر زمین مانده را اجرایی کند.
وی گفت: جهاددانشگاهی مرکزی است که تخصص و تعهد و روحیه انقلابی را در خود جای داده است و دولت و مجلس نیز باید برای ارتقای جایگاه و فعالیت‌های این نهاد تلاش بیشتری داشته باشند.
عضو مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های گسترده جهاددانشگاهی قم، این مرکز را یکی از مستعدترین مراکز برای جذب گردشگری سلامت و درمان دانست و بیان کرد: این مرکز با در اختیارداشتن واحدهایی چون مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری که عملکرد بسیار موفقی داشته می‌تواند با حمایت‌های بیشتر به قطب بزرگ توریسم درمانی در استان مبدل شود؛ می‌توان با تمهیداتی مشکل اقامت بیماران خارجی را نیز حل کرد که بتوانیم مدت ماندگاری بالایی را در قم شاهد باشیم.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق