نمایشگاه گردشگری اصفهان، حرفه ای و متفاوت


نمایشگاه گردشگری اصفهان، حرفه ای و متفاوت

با توجه به جایگاه صنعت گردشگری در اقتصاد جهانی و اهمیت اصفهان در صنعت گردشگری ایران، برگزاری نمایشگاه بین المللی اصفهان فرصت عالی برای افراد فعال در این حوزه میباشد. فعالان گردشگری میتوانند علاوه بر ارائه خدمات خود با ایده‌ها و فناوری‌ها جدید این حوزه آشنا شوند. نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی (IITE) در اصفهان از روز 28 خرداد تا 31 خرداد...

به گزارش کوله پشتی، از روز ۲۸ خرداد تا ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی (IITE) در شهر اصفهان برپا می‌شود که برای پوشش این نمایشگاه بین المللی تاکنون ۶۲ رسانه ملی ایران و بیش از ۷۰ خبرنگار و گزارشگر داخلی و خارجی، اعلام آمادگی کرده اند. بر همین اساس قرار است که اخبار مربوط به یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری وصنایع دستی استان اصفهان به شکلی حرفه‌ای و با رویکردی نوین پوشش داده شود.
با توجه به اینکه این نمایشگاه بزرگترین رویداد گردشگری و صنایع دستی اصفهان است، کوله پشتی به عنوان یکی از رسانه‌های فعال در این حوزه ابراز امیدواری می‌کند که با هماهنگی و همکاری تمامی رسانه‌های داخلی و خارجی برای درج اخبار و گزارشات مرتبط شاهد اطلاع رسانی در سطح بین المللی برای این رخداد مهم باشیم.
معرفی نمایشگاه:
با توجه به جایگاه صنعت گردشگری در اقتصاد جهانی و اهمیت اصفهان در صنعت گردشگری ایران، برگزاری نمایشگاه بین المللی اصفهان فرصت عالی برای افراد فعال در این حوزه میباشد. فعالان گردشگری میتوانند علاوه بر ارائه خدمات خود با ایده‌ها و فناوری‌ها جدید این حوزه آشنا شوند.
اصفهان برای یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی خود میزبان میهمانانی ویژه از جمله نمایندگان ۱۵ کشور خارجی که ۱۳ کشور از خواهرخوانده‌های اصفهان هستند و همچنین «غدا هیجاوی» رئیس منطقه آسیا و اقیانوسیه شورای جهانی صنایع دستی وخانم دکتر فریبا نظری رییس فدراسیون بین المللی توریسم سلامت خواهدبود.
برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی گردشگری، یکی از مهم‌ترین و اثربخش‌ترین ابزار‌هایی هستند که می‌توانند نقش به سزایی در آگاهی بخشی، تبادل اطلاعات و بهبود معیشت‌های مرتبط با صنعت گردشگری داشته باشند. در همین راستا نمایشگاه‌های گوناگونی در ایران برگزار می‌گردد که نمایشگاه بین‌المللی گردشگری اصفهان نیز یکی از مهم‌ترین و بزرگترین‌های آن است.
حضور فعالین این صنعت درچنین نمایشگاهی بستری را به وجود خواهد آورد که با برقراری ارتباط با مخاطبان و با هدف انتقال پیام و دریافت پاسخ به بازار هدفشان نزدیک‌تر خواهند شد.
اصفهـان بـا برخـورداری از نعمـت جاذبـه هـای تاریخـی و طبیعـی، قابلیـت دسـت یافتـن بـه جایـگاه معتبـر جهان را دارد و مـی توانـد بـه یـک مقصـد گردشـگری ملـی و منطقـه‌ای تبدیـل گـردد. بــا توجــه بــه معیارهــای مختلــف، دســته بنــدی هــای متعـددی از گردشـگری ارائـه شـده اسـت. از جملـه مـی تـوان بـه گردشـگری فرهنگـی، تاریخـی، طبیعـت گـرا، تفریحـی، مذهبـی و زیارتـی اشـاره کـرد.
نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان با هدف آشنا کردن بخش خصوصی حوزه گردشگری کشوربا مشارکت دیگر استان‌ها به جذب مخاطب گردشگری هدایت خواهند شد و علاوه بر مشاهده دیدنی‌های این استان ها، باعث رونق صنعت گردشگری نیز میشوند.
محور‌های نمایشگاه:
با توجه به تنوع در محور‌های نمایشگاه گردشگری اصفهان ۹۸ علاقه‌مندان شرکت در آن می‌توانند، به عنوان صاحب یک کسب و کار کند، از اینرو می‌توان محور‌های نمایشگاه را اینگونه طبقه بندی کرد.
شرکت‌های حمل و نقل شامل: حمل و نقل هوایی، زمینی، ریلی، دریایی، حمل بار، خدمات سفر و هواپیمایی شامل: شرکت‌های هواپیمایی، خدمات گردشگری
راهنمایان شامل: لیدر تور ها، راهنمایان سفر
اقامتی و تفریحی شامل: هتل ها، بوم گردها، مراکز اقامتی، مراکز توریستی و تفریحی
درمانی شامل: بیمارستان ها، مراکز درمانی گردشگری سلامت
رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها شامل: رستوران ها، کافی شاپ ها، کیترینگ ها، مراکز پذیرایی گردشگری
هتلداری شامل: تجهیزات هتلداری، تاسیسات هتلینگ
صنایع دستی و سوغات شامل: تولیدکنندگان و ارائه دهندگان صنایع دستی و سوغات استان ها، سیاه چادر‌های عشایری.
مراکز علمی شامل: دانشگاه ها، آموزشگاه ها، مراکز علمی تحقیقاتی، ماهنامه‌ها و نشریات تخصصی گردشگری و صنایع دستی
استارتاپ‌ها شامل: استارتاپ‌های حوزه گردشگری الکترونیک؛ استارتاپ‌های حوزه گردشگری سلامت
گردشگری الکترونیک شامل: نرم افزار‌های گردشگری، رزرو آنلاین، گونه‌های مختلف گردشگری (طبیعت گردی...) گردشگری مجازی، متفرقه (سازمان ها، NGO ها، شرکت‌های خدماتی و تشریفات گردشگری، بیمه ایی و بانکداری)
نمایشگاه بین المللی گردشگری اصفهان در محل نمایشگاه‌های بین المللی پل شهرستان و در تاریخ ۲۸ الی ۳۱ خردادماه جاری برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی