اجرای طرح بسیج ملی کنترل فشار خون در مساجد بوشهر


اجرای طرح بسیج ملی کنترل فشار خون در مساجد بوشهر

علیرضا پولاد با اشاره به اهمیت کنترول فشار خون جهت جلوگیری از بیماری های قلبی و عروقی، بیان کرد: طرح بسیج ملی کنترول فشار خون جهت جلوگیری از بیماری های قلبی و عروقی در مساجد استان بوشهر اجرا می شود.

«علیرضا پولاد» صبح سه شنبه ( ۲۱ خرداد) در حاشیه اجرای طرح بسیج ملی کنترل فشار خون در مسجد توحید منطقه 1 بوشهر در گفتگو با خبرگزاری شبستان در بوشهر با اشاره به اجرای طرح بسیج ملی کنترل فشار خون همزمان با سراسر کشور در استان ، اظهار داشت: نیمی از افراد جامعه اطلاعی از فشار خون بالای خود ندارند و اجرای این طرح می‌تواند نقش مهمی در اطلاع افراد از فشار خون بالا داشته باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر با اشاره به اینکه یکی از علت های مهم مرگ و میر در استان بوشهر بیماری های قلبی و عروقی می باشد، تصریح کرد: فشار خون بالا نقش موثری در ایجاد و افزایش بیماری های قلبی و عروقی در سطح جامعه دارد واجرای این طرح می تواند تاثیر بسیار خوبی در کنترول و کاهش بیماری های قلبی و عروقی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه اقدام وزارت بهداشت در اجرای این طرح حرکتی پسندیده است، ادامه داد: طرح کنترل فشار خون یک حرکت پیشگیرانه است لذا مردم استان به ویژه افراد تحت پوشش طرح از این فرصت استفاده کنند.

علیرضا پولاد با اشاره به اجرای طرح بسیج ملی کنترل فشار خون در مساجد بوشهر، خاطر نشان کرد: کنترل فشار خون نقش مهمی در پیشگیری از بیماری‌های حادتر دارد مردم باید از این فرصت خوبی که وزارت بهداشت فراهم کرده نهایت استفاده را ببرند.

پایان پیام/647

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خالکوبی منشوری تتلو در دادگاه دردسرساز شد