رونق تولید؛ راهبرد برون رفت از تحریم‌ها


رونق تولید؛ راهبرد برون رفت از تحریم‌ها

وزیر دفاع: رونق تولید، راهبرد اساسی و تنها راه برون رفت از چالش‌های موجود و مقابله با تحریم‌های نظام استکباری است

رونق تولید؛ راهبرد برون رفت از تحریم‌هابه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از وزارت دفاع، امیر حاتمی به همراه فرمانده نیروی هوایی ارتش از روند فعالیت‌های حوزه هوایی نیرو‌های مسلح در شرکت صنایع هواپیما سازی وزارت دفاع (هسا) اصفهان بازدید و در جریان آخرین اقدامات ساخت و تولید جنگنده بومی کوثر قرار گرفت.
وزیر دفاع با با تأکید بر تحقق شعار سال (رونق تولید) در مجموعه وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح افزود: متخصصین صنایع هوایی وزارت دفاع در ۴۰ سال عمر پربرکت نظام اسلامی با عزم جزم، تلاش خود را در ارتقاء قدرت رزم هوایی به کار گرفتند که نمونه آن ساخت و تولید جنگنده بومی کوثر توسط فرزندان متخصص سازمان صنایع هوایی در سال گذشته بود.
امیر حاتمی پرواز جت جنگنده کوثر در روز ارتش را غرور افرین دانست و گفت: متخصصین صنایع هوایی وزارت دفاع مصمم اند با همکاری نیروی هوایی ارتش در کمترین زمان نسبت به تولید و ساخت تعداد بیشتری از جنگنده کوثر اقدام کنند.
فرمانده نیروی هوائی ارتش افزود: امیدوارم در آینده نزدیک شاهد تحویل گیری سایر فروند‌های جت کوثر و الحاق آن به ناوگان عملیاتی نهاجا باشیم.
امیر بنی طرفی رئیس سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع هم گفت: سازمان صنایع هوایی به دنبال انجام راهبرد‌های مشخص متناسب با الگوی مصوب ستاد کل نیرو‌های مسلح در حوزه هواپیما، بالگرد و موتور انواع هواگرد‌ها است تا در استقلال صنعت هوایی کشور گام‌های موثری بردارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان