مدرسه علمیه کوثر فراخوان پذیرش داد


مدرسه علمیه کوثر فراخوان پذیرش داد

کانون خبرنگاران نبأ ــ ششمین فراخوان پذیرش مقطع عمومی ترم سوم مدرسه علمیه کوثر در سال تحصیلی 99-98 اعلام شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مریم اسماعیلی، مدیر مدرسه علمیه کوثر در این باره تصریح کرد: این مدرسه در راستای پرورش استعدادهای برتر و ایجاد زمینه عمیق‌خوانی دروس حوزوی از میان طلاب سطح ۲ واجد شرایط به صورت محدود طلبه می‌پذیرد.

مدیر مدرسه علمیه کوثر افزود: قبولی در آزمون ورودی، پذیرش در مصاحبه شخصیتی، حداقل معدل ۱۸، التزام به شرکت در فوق برنامه‌های آموزشی و فرهنگی مدرسه و فرصت کافی‌(عمیق‌خوانی و مباحثه و...) از جمله شرایط ثبت نام در این فراخوان است که متقاضیان در صورت داشتن حد نصاب می‌توانند در آزمون این مدرسه شرکت کنند.

مدرسه علمیه کوثر فراخوان پذیرش داد

اسماعیلی، منابع این آزمون را دروس صرف ۲، احکام ۲ و منطق ۱ برشمرد و گفت: زمان ثبت نام در این فراخوان از ۲۰ تا ۲۸ خرداد است و آزمون روز جمعه، ۳۱ خرداد ساعت ۹ تا ۱۱ برگزار می‌شود؛ زمان مصاحبه نیز در صورت پذیرش در آزمون ورودی متعاقباً اعلام می‌شود.

وی به مزایای تحصیل بانوان طلبه در این مدرسه اشاره کرد و گفت: بهره‌مندی از اساتید توانمند جامعةالزهرا(س)، پژوهش‌محوری و عمیق‌خوانی، شرکت در کارگاه‌های آموزشی(دروس مورد علاقه)، مهارتی و معرفتی و استعدادسنجی و هدایت تحصیلی از جمله مزایای تحصیل در این مدرسه است.

مدیر مدرسه علمیه کوثر همچنین پرورش استعداد نویسندگی و عضویت در باشگاه نویسندگان مدرسه علمیه کوثر(طلاب علاقه‌مند)، امکان چاپ مقالات طلاب و شرکت در اردوهای علمی را از دیگر مزایای تحصیل در این مدرسه اعلام کرد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۲۱۱۲۵۵۹ یا ۳۲۱۱۲۴۱۸ تماس بگیرید و یا به مدرسه علمیه کوثر واقع در آموزشگاه امام رضا(ع)، ساختمان شهید بهشتی(ره) مراجعه کنند.

آمنه اسلامی

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(ویدئو) لحظه هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند هوایی