لوییس همیلتون: من هم همان کاری را می کردم که فتل کرد


فرمول یک ایران – قهرمان فرمول یک، لوییس همیلتون گفته که اگر شرایط مشابه فتل برایش پیش می‌آمد، همان کاری را می کرد که راننده فراری کرده است. سباستین فتل در گرند پری کانادا به خاطر بازگشت خطرناکش به پیست، 5 ثانیه جریم شد. این جریمه به معنی برد بی دردسر همیلتون برای سومین بار متوالی بود. از همیلتون درباره نحوه بازگشت فتل به پیست سوال شد و راننده...

فرمول یک ایران – قهرمان فرمول یک، لوییس همیلتون گفته که اگر شرایط مشابه فتل برایش پیش می‌آمد، همان کاری را می کرد که راننده فراری کرده است.

سباستین فتل در گرند پری کانادا به خاطر بازگشت خطرناکش به پیست، 5 ثانیه جریم شد. این جریمه به معنی برد بی دردسر همیلتون برای سومین بار متوالی بود.

از همیلتون درباره نحوه بازگشت فتل به پیست سوال شد و راننده مرسدس در پاسخ، از حرکت سباستین دفاع کرد:

من تکرار آن اتفاق را دیدم. مشخصا رقابت خیلی نزدیکی بود. می توانم بگویم که اگر جایگاه نخست را در اختیار داشتم و مرتکب اشتباه مشابهی می شدم، احتمالا کار مشابهی می کردم.

همه چیز سریع اتفاق می افتد و تو فقط سعی می کنی جایگاهت را حفظ کنی. وقتی می گویم که کار مشابهی انجام میدادم منظورم این است که سعی می کردم جلوی او را بگیرم.

در نهایت همین اتفاق افتاد پس نظر من در این رابطه تغییر نکرده است.

اگر فرض کنیم که چنین قانونی وجود نداشت، من سرعتم را کم نمی کردم و ما تصادف می کردیم. در هر صورت این اتفاق به خوبی پیش نمی رفت.

لوییس همیلتون: من هم همان کاری را می کردم که فتل کردلوییس همیلتون: من هم همان کاری را می کردم که فتل کرد سباستین فتل و لوئیس همیلتون – کانادا 2019

لوییس همیلتون طی یک پیام رادیویی به مهندس خود گفت که فتل به طرز خطرناکی به پیست بازگشته است و از او سوال شد که آیا نظرش تغییری کرده یا نه:

معمولا اولین برآورد، درست است. وقتی من تکرار اتفاق را نگاه کردم و اطلاعات خودم را بررسی کردم، مشخص بود که مجبور شدم در خروجی پیچ 4 ترمز بگیرم.

مانعی مقابل من قرار داشت و اگر ترمز نمی گرفتم تصادف می کردیم. نظر من در این باره تغییری نکرده است.

نظر راننده ها نسبت به بیننده ها متفاوت است. از نظر راننده ها اگر شرایط به درستی پیش نرفت، سعی می کنی جایگاهت را حفظ کنی و اجازه سبقت ندهی. این غریزه طبیعی ماست. قرار نیست بگویی من به سمت چپ می روم و اجازه می دهم سبقت بگیرند.

او مسیر من را بست اما متاسفانه او از پیست خارج شد و قوانین چنین اجازه ای به او نمی دهند.

لوییس همیلتون: من هم همان کاری را می کردم که فتل کردلوییس همیلتون: من هم همان کاری را می کردم که فتل کرد سباستین فتل و لوئیس همیلتون – کانادا 2019

تا زمانی که این پنالتی شامل حال فراری نشده بود، آن ها پیروز مسابقه بودند و این می توانست اولین پیروزی تیم فراری در فصل 2019 باشد. همیلتون به خوبی این خطر را احساس کرده:

به جز این اشتباه، او رانندگی فوق العاده ای داشت. فراری بسیار قدرتمند بود. فکر می کنم ما خیلی خوش شانس بودیم که توانستیم با آن ها بجنگیم. اگر فراری خط اول و دوم را در اختیار می گرفت، قطعا 1-2 می کرد اما خوشبختانه من توانستم جلوی این اتفاق را بگیرم.

در اوایل رقابت با خودم گفتم آن ها واقعا سریع اند، من به سختی با آن ها می ماندم.

در ادامه توانستم فاصله را حفظ کنم و کمی به او نزدیک تر شوم. او پیش از من وارد پیت شد و من بیرون ماندم که احتمالا حرکت اشتباهی بود. در نهایت توانستم سرعت خوبی به دست بیاورم و در رقابت بمانم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!