اوبلاک به دنبال ترک اتلتیکو و انتقال به منچستریونایتد


اوبلاک به دنبال ترک اتلتیکو و انتقال به منچستریونایتد

اوبلاک علاقه ای به ماندن در اتلتیکومادرید ندارد.

اوبلاک علاقه ای به ماندن در اتلتیکومادرید ندارد.

به گزارش وبسایت نود، اوبلاک بعد از عمل نکردن اتلتیکو به وعده های خود، می خواهد مادرید را ترک کند و مقصد دلخواه وی منچستریونایتد است.

ESPN مدعی شده است اوبلاک دروازه بان 26 ساله اتلتیکومادرید نسبت به شرایط این تیم نگران است. او هفته قبل نیز طی مصاحبه ای از جدایی گریزمن، گودین و هرناندز ابراز نارضایتی کرده بود. اوبلاک می خواهد اتلتیکومادرید جاه طلبی خود را نشان دهد و حتی در صورت جدایی ستارگان، با جذب بازیکنان بزرگ، نشان دهد که می خواهد برای جام بجنگد.

بر همین اساس، این رسانه مدعی است اوبلاک در فکر جدایی از اتلتیکو است و با وجود علاقه پاریسن ژرمن، مایل است راهی منچستریونایتد شود، حتی علیرغم این که یونایتد فصل بعد در لیگ قهرمانان اروپا حضور ندارد. جذب اوبلاک برای یونایتد 120 میلیون یورو (مبلغ بند فسخ قرارداد) هزینه می برد.

بوفون بعد از یک فصل حضور در پاریس، پاریسن ژرمن را ترک می کند و این باشگاه به دنبال دروازه بان جدیدی است. یکی از گزینه های آنها اوبلاک و دیگری دخیا است. دخیا خود فقط یک فصل دیگر با یونایتد قرارداد دارد و همین موضوع آینده وی را در یونایتد در هاله ای از ابهام قرار داده است. در نتیجه ممکن است یونایتد با فروش دخیا به پاریسن ژرمن، اوبلاک را جایگزین او کند.

1878

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید