سرژ گناربری:/ امیدوارم لروی سانه راهی بایرن مونیخ شود


سرژ گناربری:/ امیدوارم لروی سانه راهی بایرن مونیخ شود

وینگر جوان و آلمانی بایرن مونیخ، ابراز امیدواری کرد لروی سانه هم راهی این تیم شود.

به گزارش "ورزش سه"، مدیران باشگاه بایرن مونیخ علنا تمایل خود را به جذب لروی سانه، ستاره آلمانی منچسترسیتی را اعلام کرده اند اما قیمت حدود 100 میلیون یورویی این بازیکن باعث شده شرایط برای جذب او دشوار شود. اما سرژ گناربری که در اردوی تیم ملی آلمان با لروی سانه همبازی است، ابراز امیدواری کرد این انتقال رخ دهد.

سرژ گناربری:/ امیدوارم لروی سانه راهی بایرن مونیخ شود

سرژ گناربری گفت: "دوست دارم دستان لروی سانه را فشرده و به او سلامی ویژه دهم. من از سانه در مورد احتمال انتقال به بایرن مونیخ پرسیدم، اما او تنها کسی است که می تواند به ما بگوید چه اتفاقی خواهد افتاد. من آرزو دارم با لروی سانه هم تیمی شوم زیرا ما در زمین و خارج از زمین ارتباط خوبی با یکدیگر دارم."

گناربری در مورد فصلی که گذشت گفت: "من آماده رفتن به تعطیلات هستم. این فصل برایم بسیار دشوار بود چون ما بازی های زیادی انجام دادیم. من به دلیل مصدومیت چند بازی را از دست دادم، اما به طور کلی خوشحالم که انتظارات را برآورده ساختم و این مسئله برای من مهم است.

خوشحالم که در اولین فصل حضور در بایرن مونیخ در بازی های زیادی به میدان رفتم و به من اعتماد شد. علاقمندم هر روز پیشرفت کرده و به تیمم کمک کنم."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک