هتل آفتاب اصفهان


هتل آفتاب اصفهان در منطقه ای ویژه در شمال شهر اصفهان در کنار آستان مقدس حضرت زینب (س)، واقع شده است. این هتل با امکاناتی چون سیستم های سرمایشی و گرمایشی مرکزی و به روز، سیستم های صوتی و تصویری، اینترنت رایگان، دسترسی به مراکز مهم شهر اصفهان فضای مناسب و مطلوب را برای میهمانان […] نوشته هتل آفتاب اصفهان اولین بار در جامع ترین پایگاه معرفی جاهای...

هتل آفتاب اصفهان در منطقه ای ویژه در شمال شهر اصفهان در کنار آستان مقدس حضرت زینب (س)، واقع شده است. این هتل با امکاناتی چون سیستم های سرمایشی و گرمایشی مرکزی و به روز، سیستم های صوتی و تصویری، اینترنت رایگان، دسترسی به مراکز مهم شهر اصفهان فضای مناسب و مطلوب را برای میهمانان خود ایجاد نموده است. دسترسی آسان به مراکزی چون شهرک سلامت اصفهان، فدک سنتر، بازار و مسجد جامع، میدان امام علی (ع) (عتیق)، میدان امام (نقش جهان) و… از ویژگی های ممتاز این مرکز اقامتی می باشد. همچنین رستوران و کافی شاپ بام هتل آفتاب اصفهان با چشم انداز زیبای حرم مطهر، در فضای مطلوب و دلنشین آماده میزبانی از میهمانان و شهروندان محترم می باشد.

امکانات
اتاق استاندارد دو تخته دبل، اتاق استاندارد دو تخته توئین، اتاق سه تخته استاندارد
اینترنت رایگان، سیستم های سرمایش و گرمایش به روز و…

دسترسی به جاذبه های گردشگری اصفهان
دسترسی آسان و مناسب تا جاذبه هی گردشگری اصفهان
میدان نقش جهان (۱۵ دقیقه)، میدان امام علی (عتیق) (۱۷ دقیقه)، پل خواجو (۱۵ دقیقه) و …

دسترسی به مراکز حمل و نقل هوایی، زمینی و ریلی اصفهان
هتل نزدیک فرودگاه بین المللی اصفهان (۲۰ کیلومتر، ۲۲ دقیقه)
هتل نزدیک ترمینال کاوه اصفهان (۷ کیلومتر، ۱۱ دقیقه)
راه آهن اصفهان (۲۳ کیلومتر اتوبان، ۲۲ دقیقه)

دسترسی به مراکز صنعتی و تجاری اصفهان
هتل نزدیک نمایشگاه بین المللی اصفهان (اتوبان ۱۵ دقیقه)
هتل نزدیک شهرک صنعتی جی اصفهان (اتوبان، ۱۹ دقیقه)
هتل نزدیک شهرک صنعتی دولت آباد ( ۱۳ دقیقه)

قوانین و مقررات هتل آقتاب اصفهان
۱- پس از درخواست اولیه رزرو و اعلام مبلغ پیش پرداخت از سوی هتل،مبلغ قابل پرداخت می بایست ظرف مدت ۴۸ ساعت توسط مشتری واریز و فکس گردد در غیر این صورت رزرو فوق کنسل شده و تایید نمی گردد.
۲- رزروهای بدون پیش پرداخت یا بدون مکاتبه رسمی و کسب تاییدیه هتل فاقد اعتبار می باشد و هتل مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
۳- در صورت انجام رزرو آنلاین، پس ازپر کردن فرم رزرو و پرداخت آنلاین، کدرهگیری و پرینت واچر را حتما تا زمان ورود به هتل نزد خود نگه دارید. لازم به ذکر است رزروهای بدون کسب کد رهگیری فاقد اعتبار می باشد و هتل مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
۴- مبنای محاسبه هزینه جهت افراد بالای ۸ سال نفر کامل، افراد بین ۳ تا ۸ سال خردسال و نیم بها، افراد زیر ۳ سال رایگان خواهد بود.
۵- ساعت تخلیه اتاق قبل از ساعت ۱۲ ظهر و تحویل اتاق بعد از ساعت ۱۴ می باشد. از ساعت ۱۲ الی ۱۸ تخلیه اتاق با ۵۰% شارژ و از ساعت ۱۸ به بعد یکروز کامل محاسبه می گردد.
۶- جهت استفاده از خدمات ترانسفر استقبال فرودگاهی می بایست زمان رزرو و یا حداکثر تا ۴۸ ساعت قبل از ورود با واحد رزرواسیون هماهنگی ها لازم صورت گیرد.
۷- همراه داشتن شناسنامه عکس دار میهمانان و همراهان در زمان ورود و اقامت و رعایت شئونات اسلامی و مقررات هتل الزامی است. در مورد میهمانان خارجی ارائه گذرنامه همراه با ویزای معتبر ضروری است.
۸- میهمانان گرامی نداشتن مدارک کامل هویت و زوجیت (عقدنامه دائمی ) قانونا موجب عدم پذیرش میهمان در هتل می شود.
۹- به نرخ های هتل طبق قانون مالیات بر ارزش افزوده اضافه می شود.
شرایط کنسلی
هرگونه تاخیر در برنامه ورود و یا کنسل رزرو می بایست در موعد رزرو به هتل اطلاع داده شود در غیر این صورت میزان خسارتی که باید توسط مشتری پرداخت گرد به شرح ذیل است:
تا ۴۸ ساعت قبل از ورود، مبلغ ۲۰% هزینه اقامت یک شب به ازاء هر اتاق کسر می گردد.
تا ۲۴ ساعت قبل از ورود مبلغ ۵۰% هزینه اقامت یک شب به ازاء هر اتاق کسر می گردد.
از ۲۴ ساعت قبل تا زمان ورود، مبلغ ۷۰%هزینه اقامت یک شب به ازای هر اتاق کسر می گردد.
چنانچه میهمان در موعد مقرر به هتل مراجعه ننماید اتاق فقط به مدت یک شب خالی نگه داشته شده و از روز بعد ابطال می گردد و هزینه یک شب اقامت به ازای هر اتاق کسر می گردد.
هتل درخصوص جاماندن یا تاخیر و لغو وسیله سفر میهمانان مسئولیتی نداشته و در صورت عدم مراجعه میهمانان در روز مقرر به هتل مشمول شرایط ابطال و ا نصراف از رزرو خواهد شد.
در صورتی که رزرو انجام شده در نتیجه شرایط فورس ماژور ( رخداد بلایای طبیعی و حوادثی خارج از کنترل و اراده طرفین ) از جانب هتل لغو گردد، کلیه وجه دریافتی عینا به میهمان مسترد خواهد شد.
چنانچه به دلایلی غیر از موارد فورس ماژور رزرو انجام شده توسط هتل لغو گردد، وجوه دریافتی عینا به میهمان مسترد خواهد شد. همچنین هتل می تواند با موافقت میهمان نسبت به تامین واحد اقامتی دیگری با شرایط و قیمت مشابه برای ایشان اقدام نماید.

آدرس :اصفهان – خیابان آیت الله غفاری (زینبیه) – خیابان آزادی – کوچه شبنم – هتل آفتاب
تلفن :۰۰۹۸۳۱۳۵۵۱۰۶۰۰ – ۰۰۹۸۳۱۳۵۵۱۰۷۰۰ – ۰۹۱۳۵۷۲۸۳۵۲

هتل آفتاب اصفهان

هتل آفتاب اصفهان

هتل آفتاب اصفهان

هتل آفتاب اصفهان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی