ابزاری بهتر از هنر برای ارتباط مدیران با لایه های مختلف اجتماع وجود ندارد


ابزاری بهتر از هنر برای ارتباط مدیران با لایه های مختلف اجتماع وجود ندارد

رئیس کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار زنجیره گندم، آرد و نان با بیان اینکه یک مدیر باید قدرت ارتباط با لایه های جامعه خود را داشته باشد،گفت: ابزاری بهتر از هنر برای ارتباط مدیران با لایه های مختلف اجتماع وجود ندارد

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، نشست سومین جشنواره عکس خوشه و رونمایی از پوستر و فراخوان این رویداد پیش از ظهر امروز دوشنبه ۲۰ خرداد با حضور یزدان سیف، معاون وزیر جهاد کشاورزی ، سعید اوحدی، رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران و افشین شاهرودی، حسن غفاری از اعضای هیأت داوران مسابقه هیات عکس و جمعی از مدیران این وزارتخانه در سالن توسعه برگزار شد.

در این نشست « علیرضا کریمی » با اشاره به اهمیت پرداختن به کار فرهنگی در سازمان ها گفت: وقتی یک مدیر در مسایل فرهنگ ساز مشارکت می کند یک رویداد جشنواره می شود و وقتی تلاشی ابتر نشود مسابقه می شود.

رئیس کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار زنجیره گندم، آرد و نان افزود: یک مدیر باید قدرت ارتباط با لایه های جامعه خود را داشته باشد و چه ابزاری بهتر از هنر وجود دارد که یک مدیر از آن استفاده کند. امیدوارم این گونه نگاه در میان مدیران ما گسترده تر شود.

پایان پیام/32

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول