ثبت‌نام دوره‌های آموزشی در جهاددانشگاهی اردبیل آغاز شد


ثبت‌نام دوره‌های آموزشی در جهاددانشگاهی اردبیل آغاز شد

گروه اجتماعی ــ مدیر اداره آموزش و برنامه‌ریزی معاونت آموزشی جهاد‌دانشگاهی استان اردبیل از آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزشی در مراکز آموزش‌ تخصصی کوتاه‌مدت این نهاد برای تابستان سال‌ جاری خبر داد.

ثبت‌نام دوره‌های آموزشی در جهاددانشگاهی اردبیل آغاز شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، به نقل از روابط عمومی جهاد‌دانشگاهی استان اردبیل، بهرنگ کوهی، مدیر اداره آموزش و برنامه‌ریزی معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان اردبیل اظهار کرد: در مراکز آموزشی جهاددانشگاهی دوره‌های آموزشی حوزه‌های علوم انسانی، کامپیوتر، فنی و مهندسی و زبان‌های خارجی به صورت تخصصی و کاربردی ارائه می‌شود.

وی به فعالیت پنج مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی در سطح استان اردبیل اشاره و تصریح‌ کرد: در حال حاضر سه مرکز آموزشی در اردبیل و 2 مرکز در شهرستان‌های پارس‌آباد و گرمی(مغال) در راستای توانمندسازی و ایجاد اشتغال‌ فراگیران فعالیت دارد.

مدیر اداره آموزش و برنامه‌ریزی معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان اردبیل یادآور شد: در فصل تابستان در حوزه علوم انسانی دوره‌های آموزشی حسابداری حرفه‌ای، مربیگری مهدکودک، تربیت معلم ابتدایی و خبرنگاری، در حوزه علوم کامپیوتری و فنی و مهندسی دوره‌های ICDL، فتوشاپ، اتوکد، ETABS، ORACLE، SPSS، ARC GIS، SPSS،3DMAX، MSP وMATLAB و در حوزه زبانهای خارجی دوره‌های مکالمه زبان انگیسی،EPT ،MSRT ،IELTS و TOEFL به فراگیران ارائه خواهد شد.

کوهی اظهار کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به صورت حضوری به مراکز آموزشی جهاددانشگاهی در سطح استان مراجعه و یا جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 33253311،33749500 و 33518430 تماس بگیرند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»