دانلود فیلم هشتگ با کیفیت 4k و لینک مستقیم

دانلود فیلم هشتگ با کیفیت عالی , هشتگ , دانلود فیلم ایرانی جدید , دانلود فیلم ایرانی

دانلود فیلم هشتگ با کیفیت 4k و لینک مستقیم

نام اثر: هشتگ

کیفیت ها: full hd 1080p – hd 720p – sd 480p

مخاطب: بزرگسالان

نوع فیلم: سینمایی

محصول: ایران هشتگ

موضوع: کمدی

نویسنده و کارگردان: رحیم بهبودی فر

تهیه کنندگان: مقصود جباری و محمدعلی کیانی

با هنرنمایی: نیوشا ضیغمى ، بهاره رهنما ، بیژن بنفشه خواه ، حدیث فولادوند

سال تولید: 1396

تاریخ انتشار: 1398

مدت زمان: 84 دقیقه

درباره فیلم هشتگ

هشتگ فیلمی به کاگردانی و نویسندگی رحیم بهبودی‌فر و تهیه‌کنندگی مقصود جباری و محمدعلی کیانی محصول سال ۱۳۹۵ است. فیلم هشتگ از ۴ مهر به سرگروهی پردیس زندگی در سینماهای ایران اکران شد و پخش آن به عهده مؤسسه سینمایی «راه عرفان» است. در هشتگ بازیگرانی چون نیوشا ضیغمى ، بهاره رهنما ، بیژن بنفشه خواه ، حدیث فولادوند ، محمدعلی کیانی ، مهرداد فلاحتگر ، ارسلان قاسمی و امید روحانی با حضور محسن ملکی و سیدجواد هاشمى به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم توانستد به فروش گیشه ای بیش از سه میلیارد و هفتصد میلیون تومان دست یابد.

داستان فیلم:

در فیلم هشتگ نغمه و روژین مادرانی از طبقه متوسط جامعه هستند و باشگاه بدنسازی دارند. این دو چشم و هم چشمی زیادی در زمینه های پوشش و اتومبیل و تلفن همراه و .. با هم دارند و دیاکو پسر نغمه و رایکا پسر روژین هر دو در یک مدرسه درس میخوانند که از سطح ضعیفی برخوردار هستند. امیرعلی یکی دیگر از دانش آموزان درسخوان همان مدرسه است. او وقتی چشم و هم چشمی مادران همکلاسی های خود را می بیند پیشنهادی به مدیر مدرسه مى دهد.

پشتیبانی تلگرام :: صفحه راهنما

شماره پشتیبانی(ساعات اداری):
44545136 – 44545135 – 44542168

لینک های دانلود فیلم هشتگ با کیفیت 4k و لینک مستقیم
کیفیت : 4K قیمت : 5500 تومان خرید و دانلود کیفیت : 1080p قیمت : 5000 تومان خرید و دانلود کیفیت : 720p قیمت : 4500 تومان خرید و دانلود کیفیت : 480p قیمت : 4000 تومان خرید و دانلود

راهنمای دانلود:

لطفا برای پخش هرچه بهتر فایل های مالتی مدیا پلیر خود را آپدیت کنید! تنها پلیر مورد تایید وبسایت آپ تی وی، KMPlayer 4.1.4.7 به بالا می باشد. .

برای دانلود فیلم ها با گوشی اندروید تنها برنامه مورد تایید وبسایت آپ تی وی، Advanced Download Manager Pro v5.1.2 می باشد. .