فروش فوری و اعتباری سایپا با افزایش قیمت!


فروش فوری و اعتباری سایپا با افزایش قیمت!

فروش فوری و اعتباری شرکت سایپا با افزایش قیمت خودروها از صبح امروز ( دوشنبه) آغاز شد.

به گزارش سرویس علم و فن آوری جی پلاس، روز گذشته معاون اول رییس جمهور ، اسحاق جهانگیری در خصوص التهاب ایجاد شده در بازار خودرو و افزایش بی رویه قیمت های محصولات ایران‌خودرو و سایپا، از وزیر صنعت، معدن و تجارت خواست ضمن تدوین و ابلاغ دستورالعمل قیمت گذاری خودرو در چارچوب سیاست های دولت و ستاد تنظیم بازار، کاهش قیمت خودرو را از طریق حذف رانت برای گروه ها و افراد خاص و نیز افزایش تولید و ساماندهی تقاضای واقعی دنبال کند. بر همین اساس با برخی گمانه زنی ها در رسانه ها عنوان شد که قیمت خودرو طی روزهای آتی کاهش می یابد .

در همین راستا شرکت خودروسازی سایپا امروز ( 20 خردادماه) طرح فروش فوری و اعتباری خود را در حالی آغاز کرد که قیمت خودروها با کاهش همراه نبوده بلکه افزایش نیز پیدا کرده است.

نگاهی به فروش فوری و اعتباری سایپا

این خودروسازی فروش فوری تیبا 2 را با قیمت 51 میلیون و 343 هزار تومان عرضه کرده است. فروش فوری تیبا با قیمت 43 میلیون و 443 هزار تومان، فروش اعتباری این مدل با قیمت 38 میلیون و 529 هزار تومان که پرداخت مابقی آن یعنی 5 میلیون تومان به صورت چک (3 عدد چک چهارماهه) پرداخت می شود و در طرح فروش اعتباری عنوان شده است که مالیات بر افزش افزوده نیز به این مبلغ اضافه خواهد شد. این در حالی است که در آخرین بخشنامه فروش فوری سایپا این مدل خودرو 41 میلیون و 800 هزار تومان فروخته شده است.

پراید 131 نیز در فروش فوری با قیمت 37 میلیون و 380 هزار تومان عرضه شده است. ( نسبت به بخشنامه قبلی تغییر قیمتی نداشته است) و فروش اعتباری این مدل خودرو با باز پرداخت قیمت 33 میلیون و 450 هزار تومان و مابقی آن یعنی 4 میلیون تومان به صورت چک عنوان شده است.

سایپا 111 هاچ بک نیز با قیمت 39 میلیون و 680 هزار تومان تنها در طرح فروش فوری عرضه شده است و نام این خودرو در فروش اعتباری دیده نمی شود.

خودروی ساینا در طرح فروش فوری با قیمت 55 میلیون و 940 هزار تومان و در فروش اعتباری با بازپرداخت 51 میلیون و 29 هزار تومان و مابقی آن یعنی 5 میلیون به صورت چک پرداخت می شود.

کوئیک آخرین خودرویی که در این طرح عرضه شده است. که این خودرو تنها در طرح فروش اعتباری عرضه شده است و با بازپرداخت 56 میلیون و 280 هزار تومان و مابقی آن یعنی 4 میلیون تومان ( 3 عدد چک 4 ماهه + 28 درصد) عنوان شده است که رقم نهایی آن 60 میلیون و 280 هزار تومان است. این در حالی است که در آخرین بخشنامه این مدل خودرو با قیمتی حدود 55 تا 58 فروخته شده است.

لازم به ذکر است که در تمامی طرح های اعتباری این شرکت خودروسازی عنوان شده است که مالیات بر ارزش افزوده بر قیمت نهایی اضافه خواهد شد.

به گزارش جی پلاس، با نگاهی به طرح جدید این شرکت خودروسازی و قیمت تمام شده محصولات می توان به این نتیجه رسید در برخی مدل ها قیمت ها تغییر نکرده و یا حتی با افزایش قیمت نسبت به بخشنامه های گذشته همراه بوده است.

این در حالی است که این روزها با کاهش شدید قیمت خودروها در بازار و نرخ سکه ، طلا و دلار رو به رو هستیم و این رفتار شرکت خودروسازی با این روند بازار در تناقض است.

فروش فوری و اعتباری سایپا با افزایش قیمت!فروش فوری و اعتباری سایپا با افزایش قیمت!فروش فوری و اعتباری سایپا با افزایش قیمت!فروش فوری و اعتباری سایپا با افزایش قیمت!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...