حمایت جامعةالمصطفی(ص) از ترویج صحیفه سجادیه در 70 کشور


حمایت جامعةالمصطفی(ص) از ترویج صحیفه سجادیه در 70 کشور

گروه حوزه‌های علمیه ــ رئیس جامعه المصطفی(ص) با بیان اینکه صحیفه سجادیه دریایی از معارف الهی است، گفت: ما با استفاده از شبکه‌ای که در جهان داریم، بر توجه به ترویج صحیفه سجادیه تأکید خواهیم کرد و امیدوار هستیم اگر سال گذشته در 26کشور برنامه داشته‌اید، این برنامه در سال جاری در بیش از 70کشور جهان برگزار شود. 

حمایت جامعةالمصطفی(ص) از ترویج صحیفه سجادیه در 70 کشوربه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی کنگره امام سجاد(ع) حجت‌الاسلام والمسلمین علی عباسی امروز 19خرداد در دیدار برگزارکنندگان کنگره بین‌المللی امام سجاد(علیه السلام) و مسئولان مرکز تخصصی صحیفه سجادیه و موسسه فرهنگی اندیشه‌های اسلامی سجادیه ضمن تجلیل از حرکت ارزشمند کنگره امام سجاد علیه السلام در احیای صحیفه سجادیه گفت: در دنیا صحیفه سجادیه مورد اقبال ادیان و مذاهب مختلف است و بسیاری از غیر شیعیان بعد از مطالعه صحیفه عنوان کرده‌اند که ما دنبال این گنج بوده‎‌ایم اما نمی‌دانستیم چنین گنجینه‌ای وجود دارد.
رییس جامعه المصطفی العالمیه افزود: مناجات و ادعیه از نعمت‌های انحصاری خداوند متعال به پیروان مکتب اهل بیت علیهم السلام است چرا که در هیچ مذهب و دینی دعا با این کمیت و کیفیت پیدا نمی‌شود.
وی ادامه داد: صحیفه سجادیه دریایی از معارف الهی است؛ این ادعیه صرفا حاجت‌خواهی نیست بلکه دریایی ازمعرفت و توحید است.
رییس جامعه المصطفی العالمیه تصریح کرد: صحیفه سجادیه سرمایه‌ای است که امام در عین حالی که در باب توحید، امامت، ولایت، نبوت معارف عمیقی بیان نموده ولی حساسیتی ایجاد نمی‌کند.
وی ادامه داد: ما با استفاده از شبکه‌ای که در جهان داریم به توجه ترویج صحیفه سجادیه تاکید خواهیم کرد و امیدوار هستیم اگر سال گذشته در ۲۶کشور برنامه داشته‌اید این برنامه در سال جاری در بیش از ۷۰کشور جهان برگزار شود.
عباسی تصریح کرد: جای مرکز تخصصی صحیفه سجادیه در حوزه علمیه قم خالی است که این مهم با همت شما در حال انجام است. شکل گرفتن مرکز تخصصی کار بسیار ارزشمندی است و ان شاءالله بزودی در قالب تفاهم نامه ای همکاری بیش از پیش با کنگره امام سجاد علیه السلام خواهیم داشت.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !