استقبال زائران از مرز مهران در اربعین امسال افزایش خواهد یافت


استقبال زائران از مرز مهران در اربعین امسال افزایش خواهد یافت

گروه اجتماعی - استاندار ایلام با اشاره به حذف ویزا، گفت: امسال شاهد تردد بیش از دو برابری زوار اربعین از مرز بین‌المللی مهران، خواهیم بود و باید به تناسب این حجم جمعیت، زیرساخت‌ها را آماده کنیم.

استقبال زائران از مرز مهران در اربعین امسال افزایش خواهد یافت
به گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار ایلام امروز نوزدهم خرداد ماه در دیدار با عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور ضمن ارائه گزارشی از وضعیت استان ایلام بویژه آخرین اقدامات انجام گرفته در مناطق سیل زده استان بر تداوم نگاه ویژه دولت به استان تاکید کرد و گفت: خواستار توجه و شتاب بیشتر دولت در بحث بازسازی ونوسازی مناطق سیل‌زده استان هستیم.
وی ادامه داد: ضرورت حل مشکلات مناطق سیل‌زده استان بانزدیک شدن به ایام اربعین دوچندان می‌شود چرا که اربعین خود یک مقوله بزرگ و بین‌المللی است و تمام زمان و توجه استان و کشور را به خود اختصاص خواهد داد.
سلیمانی دشتکی دربخش دیگری از این دیدار تسریع در تکمیل زیرساخت‌های اربعین استان را ضروری دانست و تصریح کرد: از آنجا که در اربعین امسال بحث ویزا از میان برداشته شده است شاهد تردد بیش از دوبرابری زوار از مرز بین المللی مهران، خواهیم بود و باید به تناسب این حجم جمعیت زیرساخت ها را آماده کنیم.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس