آیت الله فقیهی: صحیفه سجادیه جوانان را از انحرافات عقیدتی حفظ می کند


آیت الله فقیهی: صحیفه سجادیه جوانان را از انحرافات عقیدتی حفظ می کند

شفقنا- استاد حوزه علمیه قم با بیان براینکه دشمنان روی انحراف اعتقادی جوانان سرمایه گذاری کرده‌اند گفت: صحیفه این ظرفیت را دارد که جوانان را از انحراف عقیدتی حفظ کند. به گزارش شفقنا، آیت الله شیخ محسن فقیهی در دیدار برگزارکنندگان کنگره بین المللی امام سجاد(علیه السلام) و مسئولان مرکز تخصصی صحیفه سجادیه و موسسه فرهنگی اندیشه های اسلامی سجادیه […]

آیت الله فقیهی: صحیفه سجادیه جوانان را از انحرافات عقیدتی حفظ می کند

شفقنا- استاد حوزه علمیه قم با بیان براینکه دشمنان روی انحراف اعتقادی جوانان سرمایه گذاری کرده‌اند گفت: صحیفه این ظرفیت را دارد که جوانان را از انحراف عقیدتی حفظ کند.

به گزارش شفقنا، آیت الله شیخ محسن فقیهی در دیدار برگزارکنندگان کنگره بین المللی امام سجاد(علیه السلام) و مسئولان مرکز تخصصی صحیفه سجادیه و موسسه فرهنگی اندیشه های اسلامی سجادیه گفت:صحیفه سجادیه ابعاد مختلفی دارد که همه ابعاد سیاسی، اجتماعی، عقیدتی و اقتصادی آن قابل استخراج است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: امام سجاد(ع)در صحیفه سجادیه پیشگویی هایی کرده اند که امروز دانشمندان به آن رسیده اند.

او توصیه کرد: در آثار کنگره سعی کنید مباحث بدون تکرار ومختصر ومفید به مردم ارائه شود. علاوه بر کتاب ترویج صحیفه سجادیه را از طریق فضای مجازی به صورت گسترده و جدی پیگیری نمایید.

آیت الله فقیهی با بیان اینکه صحیفه سجادیه در میان اهل سنت وحتی در خارج ازکشور میان سایر ادیان داری اقبال بسیاری است گفت: باید از ظرفیت خبرگزاری ها و رسانه ها در تبیین معارف صحیفه سجادیه بیش از گذشته بهره ببرید.

او ادامه داد: امام حتی در قالب مناجات و ادعیه مباحث سیاسی بسیار اثرگذاری را بیان کرده اند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: مردمی بودن. عدم وابستگی به دولت و جناح های سیاسی و از روی اعتقاد کار کردن از امتیازات این کنگره هست که باید از این به بعد هم مردمی حفظ شده و پیش برود.

او با بیان براینکه دشمنان روی انحراف اعتقادی جوانان سرمایه گذاری کرده‌اند گفت: صحیفه این ظرفیت را دارد که جوانان را از انحراف عقیدتی حفظ کند. این کنگره کاری ماندگار. خدایی. تامین کننده دنیا و آخرت شماست.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول