معرفی تمیزترین ایرلاین دنیا در 2019


معرفی تمیزترین ایرلاین دنیا در 2019

شرکت‌های هواپیمایی یا همان ایرلاین‌ها بر اساس معیار‌های مختلف همیشه مورد نظرسنجی قرار میگیرند و در نظر سنجی توسط skytrax انجام شده شده است تا تمیزترین ایرلاین دنیا را انتخاب کنند. در این نظرسنجی از مسافران خواسته شد تا کیفیت کابین‌های هر یک از هواپیما‌ها را بر اساس تمیزی صندلی ها، کف پوش، میز و سرویس‌های بهداشتی و پتو و بالش‌های آن‌ها ارزیابی...

شرکت‌های هواپیمایی یا همان ایرلاین‌ها بر اساس معیار‌های مختلف همیشه مورد نظرسنجی قرار میگیرند و در نظر سنجی توسط skytrax انجام شده است تا تمیزترین ایرلاین دنیا را انتخاب کنند. نتایج بدست آمده در این نظر سنجی و در نهایت تمیزترین ایرلاین دنیا را در ادامه معرفی خواهیم کرد.

در این نظرسنجی از مسافران خواسته شد تا کیفیت کابین‌های هر یک از هواپیما‌ها را بر اساس تمیزی صندلی ها، کف پوش، میز و سرویس‌های بهداشتی و پتو و بالش‌های آن‌ها ارزیابی کنند و در نهایت تمیزترین ایرلاین دنیا را انتخاب نمایند.

معرفی تمیزترین ایرلاین دنیا در 2019بهداشت در شرکت‌های هواپیمایی
یکی از مهم‌ترین و البته نگران کننده‌ترین مسائل در سفر‌های هوایی، وجود عوامل بیماری زا و آلوده بودن بخش‌های مختلف کابین هواپیما می‌باشد. به طوریکه در سال ۲۰۱۵ یک میکروب شناس ۲۶ نمونه میکروب را در طول ۴ پرواز و در ۵ فرودگاه شناسایی کرد. از آنجا که این نمونه‌ها متعلق به دو ایرلاین بسیار معروف در دنیا بود، نام آن‌ها مشخص نشد و در حد یک راز باقی ماند.
لازم به ذکر است که طبق اظهارات این میکروب شناس ها، یکی از آلوده‌ترین بخش‌ها در داخل کابین هواپیما، سینی غذا می‌باشد و به همین خاطر پیشنهاد میشود که به هیچ عنوان غذا یا نان و خوراکی‌ها را به طور مستقیم در آن قرار ندهید تا دچار بیماری نشوید. از دیگر بخش‌هایی که در طول پرواز باید به رعایت مسائل بهداشتی در آن توجه ویژه داشت می‌توان به سرویس بهداشتی، پتو و بالش و صندلی‌های هواپیما می‌باشد که بخاطر استفاده‌ی بیش از حد آن‌ها در طول شبانه روز، شرایط مناسبی برای رشد انواع میکروب را دارند.
معرفی تمیزترین ایرلاین دنیا در 2019Ana All Nippon تمیزترین ایرلاین دنیا
با نظرسنجی‌های انجام شده توسط سایت skytrax که همیشه آمار‌های جالبی را درباره خطوط هواپیمایی و ایرلاین‌ها ارائه می‌دهد، شرکت هواپیمایی Ana All Nippon به عنوان تمیزترین ایرلاین دنیا شناخته شده است. در این نظرسنجی از مسافران خواسته شد تا کیفیت کابین‌های هر یک از هواپیما‌ها را بر اساس تمیزی صندلی ها، کف پوش، میز و سرویس‌های بهداشتی و پتو و بالش‌های آن‌ها ارزیابی کنند و در نهایت تمیزترین ایرلاین دنیا را انتخاب نمایند.

شرکت‌های هواپیمایی که در این نظرسنجی شرکت کرده بودند شامل، ایرلاین Ana All Nippon، ایرلاین قطر، خطوط هوایی بین المللی سوئیس، hainan، سنگاپور، لوفت هانزا، ایژین، EVA، ژاپن و cathay pacific بود.
نتیجه این نظر سنجی در نهایت به این صورت اعلام گردید: Ana All Nippo ایرلاین EVA ایرلاین ایژین شرکت هواپیمایی سنگاپور ایرلاین ژاپن Cathay Pacific Airways ایرلاین قطر ایرلاین بین المللی سوئیس ایرلاین hainan لوفت هانزا
نکته‌ی جالب در این نتایج، اختصاص یافتن پنج رتبه اول تمیزترین ایرلاین دنیا به شرکت‌های هواپیمایی آسیایی بود.

معرفی تمیزترین ایرلاین دنیا در 2019معرفی ایرلاین Ana All Nippon

Ana All Nippon که عنوان تمیزترین ایرلاین دنیا را به خودش اختصاص داده است، متعلق به کشور ژاپن بوده و از سال ۱۹۵۲ فعالیت خود را در صنعت هواپیمایی شروع نموده است. این شرکت هواپیمایی بزرگترین ایرلاین ژاپن بوده و دفتر مرکزی آن در توکیو واقع شده است و با داشتن بیش از ۳۰۰ فروند هواپیما در ناوگان هوایی خود، پرواز‌های زیادی را به صورت داخلی و بین المللی به اقصی نقاط دنیا انجام می‌دهد.
به کار گرفتن پیشرفته‌ترین هواپیمای بوئینگ ۷۸۷ یکی از بزرگترین ویژگی‌ها و دلایل پیشرفت این شرکت هواپیمایی محسوب میشد و این توسعه و تجهیز ناوگان باعث شد تا امروز Ana عنوان بزرگترین شرکت هواپیمایی ژاپن را بدست آورد.

معرفی تمیزترین ایرلاین دنیا در 2019کلاس‌های پروازی Ana All Nippon

کلاس‌های پروازی ana all Nippon شامل کلاس اکونومی (اقتصادی) و بیزینس (تجاری) می‌باشد و در هر یک شرایط و امکانات خاصی برای مسافران ارائه می‌گردد.
معرفی تمیزترین ایرلاین دنیا در 2019کلاس اکونومی
مانیوتر‌های لمسی نصب شده بر روی صندلی و نمایش فیلم‌های متنوع و سرو غذا‌های با کیفیت توسط مهمانداران مجرب با رعایت کامل بهداشت از جمله شرایط موجود در کلاس اکونومی ایرلاین Ana All Nippon می‌باشد.
معرفی تمیزترین ایرلاین دنیا در 2019کلاس بیزینس
ایرلاین Ana All Nippon اولین ایرلاین دنیا می‌باشد که در هواپیما‌های بوئینگ ۷۷۷-۳۰۰ ER از صندلی‌های segeded seat استفاده نموده است. در این نوع صندلی بخاطر وجود محافظ در هر دو طرف آن، دیگر نگران مزاحمت مسافران در صندلی‌های کنارتان نخواهید بود و با خیال آسوده می‌توانید استراحت کنید، غذا بخورید یا مطالعه نمایید. سرو غذا‌های بین المللی و بسیار با کیفیت توسط سرآشپز‌های معروف ژاپنی به همراه نوشیدنی‌های سرد و گرم و همچنین تماشای فیلم‌های متنوع و متناسب با خواسته مسافر از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد در این کلاس پرواز می‌باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک