بزرگترین تهدید امنیت آمریکا اختلاف کاخ سفیدو کنگره است


بزرگترین تهدید امنیت آمریکا اختلاف کاخ سفیدو کنگره است

رابرت گیتس : اختلاف میان کاخ سفید و کنگره است که باعث شده کاخ سفید و کنگره درباره هیچ مساله بزرگی مانند مهاجرت، ایجاد زیرساخت ها و آموزش عمومی با هم توافق نداشته باشند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از تلویزیون سی ان ان، وزیر دفاع اسبق آمریکا گفت: بزرگ‌ترین تهدید در حال حاضر ضد امنیت ملی این کشور اختلافات گسترده میان کاخ سفید و کنگره است.
"رابرت گیتس" وزیر دفاع اسبق آمریکا و رئیس اسبق سیا در گفتگو با سی ان ان گفت: در موارد بسیاری افرادی از من پرسیده اند که بزرگ‌ترین چالش در برابر امنیت ملی آمریکا چیست؟ من هم در پاسخ می‌گویم که بزرگ‌ترین تهدید در برابر امنیت ملی آمریکا در فاصله دو کیلومتری میان کاخ سفید و ساختمان کنگره قرار دارد. زیرا اگر نتوانیم در داخل مشکلات را به درستی شناسایی کنیم این مشکلات بیش از هر عامل بیرونی دیگری ما را تهدید خواهند کرد. ما همیشه در داخل آمریکا با اختلافات و چندقطبی بودن سیاسی مواجه بوده ایم، اما آن چه که در طول بیست و پنج سال گذشته کاملا جدید بوده است اختلاف میان کاخ سفید و کنگره است که باعث شده کاخ سفید و کنگره درباره هیچ مساله بزرگی مانند مهاجرت، ایجاد زیرساخت‌ها و آموزش عمومی با هم توافق نداشته باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!