برخورد خودرو سواری با گاردریل دو مصدوم بر جای گذاشت


برخورد خودرو سواری با گاردریل دو مصدوم بر جای گذاشت

در پی برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری با گاردریل، دو نفر مصدوم شدند که بلافاصله توسط امداد هوایی به مراکز درمانی انتقال یافتند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، در پی تماس همسایگان و اطلاع رسانی این حادثه، آتش نشانان ایستگاه ۶۹ به شهرک راه آهن اعزام شدند.
فریدون خاوریان، فرمانده آتش نشانان اعزامی سازمان آتش نشانی تهران گفت: بعد از حضور در محل حادثه مشخص شد، واحد مسکونی ۶۰ متری در طبقه همکف یک ساختمان قدیمی ساز در شهرک راه آهن، از قسمت آشپزخانه آتش گرفته و درحال گسترش و سرایت به اطراف است.
وی افزود: آتش نشانان بلافاصله با قطع برق و گاز محل حادثه و کشیدن یک رشته لوله آبدهی، عملیات مهار آتش را آغاز و گروهی از آتش نشانان به تخلیه ساکنان پرداختند و یک مادر جوان و کودکش را به محل امن انتقال دادند. در این آتش سوزی کسی جان خود را از دست نداد.
برخورد خودرو سواری با گاردریل دو مصدوم بر جای گذاشت
برخورد خودرو سواری با گاردریل دو مصدوم بر جای گذاشتدر پی برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری با گاردریل، دو نفر مصدوم شدند که بلافاصله توسط امداد هوایی به مراکز درمانی انتقال یافتند.
ساعت ۱۶ دیروز، شهروندان در تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵، درخواست کمک فوری کردند که آتش نشانان ایستگاه ۵۰ و گروه نجات ۶ به محل حادثه واقع در بزرگراه خلیج فارس اعزام شدند.
بهنام ریاضی مدیر منطقه هفت عملیات آتش نشانی تهران گفت: یک دستگاه خودروی سواری سوزوکی ویتارا به علت نامشخصی از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد شدید با گاردریل بین دو مسیر متوقف شد.
وی با اشاره به گرفتار شدن دو سرنشین زن در داخل این خودرو افزود: آتش نشانان با استفاده از ابزار مخصوص نجات (هولماترو) مصدوم را از خودرو خارج و به عوامل اورژانس تحویل دادند.
مدیر منطقه هفت عملیات آتش نشانی تهران گفت:: با توجه به وخامت حال مصدومین و ترافیک ایجاد شده در هر دو مسیر، درخواست امداد هوایی شد که بلافاصله پس از حضور یک فروند بالگرد اورژانس، مصدومین به مراکز درمانی انتقال یافتند.
ریاضی خاطرنشان کرد: آتش نشانان با بکارگیری ابزار مخصوص، خودروی گیر کرده در گاردریل‌ها را آزاد و در اختیار پلیس راهور قراردادند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403