صخره نوردی مجموعه ورزشی خرم شاد تهران


صخره نوردی مجموعه ورزشی خرم شاد در ابعاد 40 متر در 13.5 متر برای ورزشهای صخره نوردی و… استفاده می شود.این مجموعه ورزشی  با داشتن مربیانی کارآزموده و نمونه در رشته های مختلف ورزشی در غرب تهران فعالیت دارد. یکی از رشته های ورزشی فعال در این مجموعه، صخره نوردی و سنگ نوردی است.استخر و […] نوشته صخره نوردی مجموعه ورزشی خرم شاد تهران اولین بار در جامع...

صخره نوردی مجموعه ورزشی خرم شاد در ابعاد ۴۰ متر در ۱۳.۵ متر برای ورزشهای صخره نوردی و… استفاده می شود.این مجموعه ورزشی با داشتن مربیانی کارآزموده و نمونه در رشته های مختلف ورزشی در غرب تهران فعالیت دارد. یکی از رشته های ورزشی فعال در این مجموعه، صخره نوردی و سنگ نوردی است.استخر و سالن‌های ورزشی مجموعه ورزشی خرم شاد در سال ۱۳۷۸ افتتاح شده است.کف سالن دارای پارکت استاندارد ورزشی است.
سانس ها
مدت زمان اجاره هر سانس سالن چندمنظوره ۹۰ دقیقه و مبلغ اجاره هر سانس در سال ۱۳۹۳ برابر با هفتاد هزار تومان است. برای رزرو سانس با شماره تلفن ۴۸۰۷۹ تماس بگیرید.رختکن، سرویس بهداشتی و دوش، کلوپ هاکی و فوتبال دستی و بوفه از امکانات موجود در سالن چندمنظوره است.این مجموعه در رشته های فوتبال، پینگ پنگ، اسکیت، فوتسال، والیبال، بسکتبال و شنا نیز فعالیت دارد.
نحوه دسترسی
مسیر تاکسی
می توانید از تاکسی های میدان پونک برای رفتن به جنت آباد و مجموعه ورزشی استفاده کنید.
مسیر اتوبوس
از اتوبوس های پایانه صادقیه- جنت آباد شمالی برای رفتن به مجموعه استفاده کنید.
تلفن تماس : ۴۴۴۲۱۷۰۱
آدرس : تهران – جنت آباد – خیابان شاهین شمالی – نبش ۲۰ متری گلستان

صخره نوردی مجموعه ورزشی خرم شاد تهران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته