دانلود KeyLead 3.0.17 کیلید بانک آینده برای اندروید


دانلود KeyLead 3.0.17 کیلید بانک آینده برای اندروید

مجله آنلاین موبنا – این مساله توسط سیستم بانکداری کشور شناسایی شده و با انتشار سامانه کیلید بانک آینده قدمی در جهت الکترونیکی کردن این امور برداشته شده است. سامانه کیلید بانک آینده چیست؟ کیلید به انگلیسی KeyLead به معنی راهبر کلیدی، همان گونه که از نامش پیداست قرار است کلیدی برای مشکلات کسانی باشد که رهبری یک مجموعه را بر عهده دارند. شما اگر...

مجله آنلاین موبنا – این مساله توسط سیستم بانکداری کشور شناسایی شده و با انتشار سامانه کیلید بانک آینده قدمی در جهت الکترونیکی کردن این امور برداشته شده است.

دانلود KeyLead 3.0.17 کیلید بانک آینده برای اندروید

سامانه کیلید بانک آینده چیست؟

کیلید به انگلیسی KeyLead به معنی راهبر کلیدی، همان گونه که از نامش پیداست قرار است کلیدی برای مشکلات کسانی باشد که رهبری یک مجموعه را بر عهده دارند. شما اگر صاحبان یک شرکت کوچک با حسابی مشترک یا حتی شخصی با حساب معمولی باشید با استفاده از سامانه کیلید بانک آینده می توانید از صورت حساب های خود مطلع شوید و دستور پرداخت اسناد مالی را به صورت مجازی صادر کنید.

سامانه کیلید بانک آینده چگونه کار می کند؟

فرض کنید یک دستور پرداخت قرار است صادر شود و حساب مشترک می باشد روند سنتی این بود که همه صاحبان امضا باید تک تک سند مربوطه را امضا می کردند و چه بسا برای همین کار وقت و انرژی بسیاری از همه آنها تلف می شد. حالا سامانه کیلید بانک آینده را که نصب کنید کار راحت تر می شود. مسئول مالی شرکت سند را برای صاحبان امضا به ترتیب اولویت با نرم افزار کیلید ارسال می کند آنها هر کدام در گوشی شان سند را مشاهده و با اسکن اثر انگشت خود امضا می کنند. این فرآیند تا آخرین امضا پیش می رود و در نهایت تراکنش انجام می شود بی آن که لازم باشد افراد صاحب امضا وقت خود را صرف کاغذ بازی برای این کار کنند.

آیا کیلید فقط برای حساب های مشترک کاربرد دارد؟

خیر، همان طور که اشاره شد حتی اگر حساب تک امضایی داشته باشید می توانید صورت حساب گرفته، و تراکنش های مالی داخلی و بین بانکی خود را با کیلید بانک آینده انجام دهید.

چگونه سامان کیلید بانک آینده را نصب کنیم؟

ابتدا به سامانه رسمی کلید مراجعه کنید و فرم مربوط درخواست به فعالسازی سامانه کیلید بانک آینده را پر کرده و امضا نمایید. هر کسی که در سیستم شرکت قرار است از این سامانه استفاده نماید(اعم از مدیر، معاون،حسابدار و…) یک بار لازم است با مدارک شناسایی معتبر به بانک مراجعه کند تا هویتش احراز گردد. تعیین کننده دسترسی اعضا به حساب ها کسی است که به عنوان راهبر در نرم افزار تعریف می شود. او مشخص می کند چه کسی چه سطح دسترسی داشته باشد.(اگر در روند کار با مشکلی مواجه شدید با پیشخوان بانک آینده به شماره ۲۷۶۶۳۲۰۰ تماس بگیرید.)

چه امکاناتی در سامانه کیلید بانک آینده وجود دارد؟

انتقال وجه (داخلی و بین بانکی تا سقف معین) مدیریت دستور پرداخت (صدور دستور، گردش و تایید آن به صورت تکی یا دوره ای و ارسال فایل مستندات پرداخت برای صاحبان امضا) مدیریت دسترسی (تعریف سطوح دسترسی کاربران) مدیریت چک (مشاهده چک های کارسازی شده، واگذارشده و باقی مانده) مدیریت تسهیلات (مشاهده وضعیت و پرداخت اقساط)

توصیه های امنیتی در استفاده از ابزار کیلید بانک آینده

فقط از منابع معتبر نرم افزار را دریافت و نصب کنید. اپ را همیشه به روز نگه دارید. اگر شماره شما تغییر کرد بانک را مطلع سازید. اگر می خواهید گوشی خود را بفروشید قبل از این کار حتما کل اطلاعات مربوط به کیلید را پاک کنید. اگر گوشی شما سرقت شد فورا به بانک اطلاع داده و نرم افزار کیلید را غیرفعال کنید. ضمیمه ایمیل های مشکوک را در گوشی ای که کیلید روی آن نصب می باشد باز نکنید. در باز کردن صفحات وب و دانلود نرم افزار های متفرقه مراقب بدافزارها باشید و در استفاده از شبکه های اینترنت عمومی با این برنامه احتیاط کنید.(خطر سرقت اطلاعات وجود دارد) تغییرات نرم افزاری مانند شکست قفل گوشی امنیت دستگاه شما را کاهش می دهد از اینکار برای استفاده از کیلید خودداری کنید.

با یک راز آشنا شوید: آموزش سامانه راز بانک صادرات برای رمز یکبار مصرف

تصاویر نرم افزار کیلید بانک آینده

دانلود KeyLead بانک آینده :

دانلود کیلید نسخه v3.0.17

دانلود KeyLead 3.0.17 کیلید بانک آینده برای اندروید

منبع: اندروید زوم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اپلیکشن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگرانی که در بستر بیماری هستند / برای آن ها دعا کنید! + عکس و اسامی تلخ