آذری جهرمی: سرویس‌دهندگان اینترنت دو هفته برای بهبود خدمات فرصت دارند


آذری جهرمی: سرویس‌دهندگان اینترنت دو هفته برای بهبود خدمات فرصت دارند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد سازمان تنظیم مقررات و سرویس‌دهندگان اینترنت دو هفته فرصت دارند کیفیت خدمات و پشتیبانی خود را بهبود دهند.

محمدجواد آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با انتشار پستی در اینستاگرام خود از کیفیت پاسخ‌گویی و پشتیبانی مخابرات (۲۰۲۰) و چند سرویس‌دهنده‌ی دیگر انتقاد کرد. وزیر ارتباطات ارائه‌ی خدمات ضعیف و معطل‌شدن پشت خط تلفن برای گرفتن پاسخ مناسب را شایسته‌ی مردم ندانست و خواستار رسیدگی به این موضوع شد. وی به سازمان تنظیم مقررات و سایر سرویس‌دهندگان مهلت دوهفته‌ای داد تا کیفیت خدمات خود را اصلاح کنند. همچنین، اعلام کرد اگر در پایان دو هفته، تغییراتی مشاهده نشود، شخصا به این موضوع رسیدگی خواهد کرد.

آذری‌جهرمی با اشاره به برخورد جدی خود در داستان ستاره‌مربع‌ها (شرکت‌های ارزش‌افزوده) و کم‌فروشی، باردیگر این موضوع را یادآور شد که درزمینه‌ی حق‌الناس، با متخلفان برخورد جدی خواهد کرد. وی همچنین درپایان از مردم خواست برای رسیدگی به شکایات خود آن را با ۱۹۵ مطرح کنند.

آذری‌جهرمی در پست اینستاگرمی خود نوشت:

امروز با پشتیبانی مخابرات (۲۰۲۰) و چند سرویس‌دهنده‌ی دیگر تماس گرفتم. کیفیت پاسخ‌گویی اصلا خوب نبود. برخی حتی متوجه نشدند روی خطم اینترنت ندارم. این نوع خدمت و معطل‌کردن زیاد پشت خط شایسته مردم نیست.

دو هفته، فقط دو هفته سازمان تنظیم مقررات و سرویس‌دهندگان فرصت دارند این وضع را اصلاح کنند. درپایان اگر تغییرات ملموسی مشاهده نشود، شخصا به این موضوع بدون هیچ مماشاتی ورود می‌کنم و می‌دانند آن موقع چه می‌شود! نمونه‌ی آن را درباره‌ی ستاره‌مربع‌ها و کم‌فروشی دیده‌اند که درزمینه‌ی حق‌الناس هیچ تعارف و خط قرمزی ندارم. اگر شما مردم عزیز هم در‌این‌خصوص شکایتی دارید، لطفا با تماس با ۱۹۵ آن را مطرح فرمایید تا رسیدگی شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو