زمان پخش برنامه های شبکه یک تغییر کرد


زمان پخش برنامه های شبکه یک تغییر کرد

از امشب 18 خرداد زمان پخش برنامه های شبکه یک تغییر می یابد.

زمان پخش برنامه های شبکه یک تغییر کرد
به گزارش فانوس، همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، برنامه‌های روتینِ شبکه، از جدول پخش حذف و ویژه برنامه‌ها جایگزین شده بود. اما از امشب (شنبه ۱۸ خرداد) و با پایان پخش ویژه برنامه ها، کنداکتور شبکه یک تغییر یافت.

بر همین اساس برنامه‌های شبانه گفتگو محورِ نگاه یک، پایش، ثریا و مناظره از این هفته به جدول پخش بازگشتند.

همچنین با اتمام مجموعه تلویزیونی از یاد‌ها رفته، از امشب مینی سریال شب عید به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی سیدکمال طباطبایی و جواد فرحانی به نمایش در می‌آید. داستان این مجموعه طنز اجتماعی که در شش قسمت تولید شده است، به طور کامل در شهر مشهد می‌گذرد و قصه‌های زائران مختلفی را روایت می‌کند که هر کدام با حاجت و نیتی در شب عید و آستانه تعطیلات نوروز، خودشان را تا مشهد و حرم نورانی امام رضا (ع) رسانده‌اند و شب عید، روایت قصه‌های این افراد است.

حمید لولایی، مرجانه گلچین، حسین محب اهری، افسانه ناصری، زهره صفوی، نعیمه نظامدوست، سروش جمشیدی و علی هاشمی از بازیگران این سریال هستند.

این مجموعه هر شب پس از بخش خبری ساعت ۲۱ روی آنتن می‌رود. نگاه یک نیز در نخستین برنامه خود بعد از ماه مبارک رمضان، امشب میزبان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خواهد بود. در برنامه امشب، محسن رضایی محور‌های سخنان مقام معظم رهبری درسالگرد رحلت ملکوتی امام خمینی (ره) را تبیین می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...