دختر 21 ساله رکوردار سفر در گینس


دختر 21 ساله رکوردار سفر در گینس

لکسی 21 ساله با سفر به 196 کشور جهان نام خود را در گینس ثبت کرد، او جوانترین فردی است که به تمامی کشور‌های جهان سفر کرده است. لکسی با این حدنصاب توانسته نام خود را در کتاب رکورد‌های گینس به ثبت برساند، در حقیقت این زن آمریکایی توانسته در هر سال به 9 کشور در جهان سفر نماید.

لکسی ۲۱ ساله با سفر به ۱۹۶ کشور جهان نام خود را در گینس ثبت کرد، در روز ۳۱ ماه می سال ۲۰۱۹، "لکسی آلفورد" ۲۱ ساله با قدم نهادن در خاک کشور کره شمالی ادعا کرد که توانسته به عنوان جوانترین انسان به تمامی کشور‌های جهان سفر کند. لکسی با این حدنصاب توانسته نام خود را در کتاب رکورد‌های گینس به ثبت برساند، در حقیقت این زن آمریکایی توانسته در هر سال به ۹ کشور در جهان سفر نماید.
لازم بذکر است این رکورد در گذشته در دست جیمز اسکیت ۲۴ ساله بود که در سال ۲۰۱۳ به دست آورده بود. این جهانگرد جوان برای اثبات این ادعای خود بیش از ۱۰۰۰۰ سند به موسسه گینس ارائه نماید.

دختر 21 ساله رکوردار سفر در گینس

خانواده آلفورد در کالیفرنیا دارای یک آژانس مسافرتی هستند. لکسی جهانگردی خودرا از کودکی آغاز کرد (هرچند در آن زمان هیچ برنامه و ایده‌ای در سر نداشت). وی می‌گوید: "سفر از زمانی که من یاددارم، بخشی از زندگی من است."

لکسی در صفحه رسمی اینستاگرام خود LexieLimitless عنوان می‌کند که: "والدینم من را از مدرسه بیرون می‌برند و من را در بصورت مستقل برای هفته‌ها یا ماه‌ها درس می‌خواندم. " وی ادامه می‌دهد زمانیکه در حال رشد بوده، به همراه خانواده از روستا‌های شناور کامبوج به برج خلیفه در دبی، از شمال آرژانتین تا اهرام بزرگ مصر سفر کرده است. او می‌گوید: "والدین من نقش بسیاری در شناخت و کشف زندگی در سراسر جهان توسط من داشتند که این کار تاثیر بسیار زیاد آن بر روی شخصیت من داشته است. "

دختر 21 ساله رکوردار سفر در گینسآلوورد در ابتدا سعی در شکستن یک رکورد نداشت؛ او فقط یک مسافر بود. او می‌گوید: "صادقانه، در ابتدا، من فقط می‌خواستم مرز‌های فکری و محدودیت‌های موجود را با سبک زندگی خود جابجا نمایم. " " این حس زمانی به چالش کشیده شد که متوجه تاثیر گذاری و الهام بخشی در مردم، به ویژه زنان جوان، شدم. احساس این حمایت به این معنا بود که وقتی به سختی تلاش نکنیم نمیتوانیم منتظر نتیجه دلخواه باشیم. " لکسی می‌گوید: "مصمم بودم همه را نشان دهم که دنیا همانطور که رسانه‌ها آن را نشان می‌دهند، ترسناک نیستند و در همه جا مهربانی وجود دارد. "

ایده و انگیره این جهانگرد جهان درباره علت رسیدن به این رکورد باید گفت: وی در سال ۲۰۱۶، هنگامی که او ۱۸ سال داشت متوجه شد که به ۷۲ کشور سفر کرده است. الفورد می‌گوید: "اولین بار که من در مورد شکستن رکورد جهانی فکر کردم، سال ۲۰۱۶ در کالیفرنیا و بعد از فارغ التحصیل از کالج محلی بود. درست زمانی که ایده بازگشت به مدرسه را رها کردم و تمام وقت و انرژی خود را صرف دنبال کردن آرزوی خود که همان ثبت رکورد بود، کردم. "

آلفورد می‌گوید که هیچگاه حمایت مالی رسمی نداشته و بنابه مقصد سفر اقدام به جذب اسپانسر از طریق عقد قرارداد با صاحبان برند یا شرکت‌ها تامین مالی می‌شده است. الفورد می‌گوید: "من همیشه می‌دانستم که می‌خواهم زمانی را در سفر را بگذرانم و بعد از ۱۲ سالگی هر کاری را در پس انداز و جمع آوری پول می‌کردم. "
دختر 21 ساله رکوردار سفر در گینس

لکسی می‌گوید: "مصمم بودم به همه نشان بدهم که دنیا همانطور که رسانه‌ها آن را نشان می‌دهند، ترسناک نیستند و در همه جا مهربانی وجود دارد. "

شغل لکسی در شهر خودش (کالیفرنیا) به عنوان یک مشاور سفر در آژانس خانوادگی ش مشغول به کار است و به هنگام سفر، به عکاسی و وبلاگ نویسی سرگرم می‌باشد.

وی در پست‌های اینستاگرام خود درباره راهنمایی در مورد چگونگی اتصال مجدد با قطع ارتباط به شبکه جهانی اینترنت می‌گوید: " من در واقع از سیم کارت خارجی استفاده نمی‌کردم. " "اگر به چیزی نیاز دارم، با افرادی که در اطرافم هستند صحبت می‌کنم. من سعی می‌کنم در هنگام گشت و گذار در خود واقعی محل باشم، زیرا این فرصت در این زمان و مکان قابل دسترس می‌باشد. "

الفورد می‌گوید برجسته‌ترین سفر‌های او به کشور‌های غیرمنتظره و اغلب خطرناک بوده است. او می‌گوید: "کشور‌هایی که شهرت بدی دارند و مسافران جرات رفتن به آنجا را ندارند، مقاصدی هستند که باعث تحریک کنجکاوی من می‌شوند."

آلفورد می‌گوید:"هنوز احساس می‌کنم که من فقط سطح چشمی را که می‌بینم، توانسته ام لمس کنم. "
دختر 21 ساله رکوردار سفر در گینسدرس‌های لکسی:

پول خود را در برای خواسته‌های غیر ضروری خرج نکنید

تا آنجا که ممکن است صرفه جویی کنید، اگر مجبور شدید سختی زیادی را متحمل شوید. خواسته‌های مهم خودرا قربانی کنید تا به سراسر جهان سفر کنید.

شما هرگز نمی‌توانید از مقاصد پیشرفته گردشگری تجربه‌های منحصر بفرد کسب کنید.

تمامی کشور‌ها در دسترس هستند و ما می‌توانیم از هر یک از آن‌ها چیز‌های جدیدی را یاد بگیریم.

در طول سفر هر بار که من از شبکه اینترنت جدا میشوم، با جهان اطرافم ارتباط برقرار می‌کنم و این اتفاق شگفتآور و نادری است.

توصیه من برای جوانانی که می‌خواهند این کار را انجام دهند: باور کنید که می‌توانید هر کاری را که ذهن خود را به آن نیاز دارید، انجام دهید. اگر سفر برای شما از تمامی جنبه‌های زندگی تان مهم‌تر است، تنها موضوع زمان است، تا بتوانید آنرا در واقعیت ببینید.

منبع: forbes

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022