استکبار در سیاست‌های خود در منطقه به بن‌بست رسیده است/ راهبرد برتر در منطقه در اختیار جبهه مقاومت است


استکبار در سیاست‌های خود در منطقه به بن‌بست رسیده است/ راهبرد برتر در منطقه در اختیار جبهه مقاومت است

معاون پارلمانی سپاه با بیان اینکه استکبار در سیاست‌های خود در منطقه به بن بست رسیده است، گفت: راهبرد برتر در منطقه در اختیار جبهه مقاومت است.

استکبار در سیاست‌های خود در منطقه به بن‌بست رسیده است/ راهبرد برتر در منطقه در اختیار جبهه مقاومت است

محمدصالح جوکار معاون حقوقی و پارلمانی سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ با رهبری امام راحل نقطه عطف انقلاب اسلامی بود، اظهار کرد: نشانه‌های انقلاب شکوهمند اسلامی را باید از همان سال جستجو کرد.

معاون پارلمانی سپاه با بیان اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی با رهبری امام راحل شکل گرفت، ادامه داد: رژیم منحوس پهلوی علی رغم سرکوب در ۱۵ خرداد، تصور می‌کرد این قیام برای همیشه خاموش شده، در صورتیکه این اقدام موجب ساماندهی بیش از پیش شبکه روحانیت و مبارزان در اقشار مختلف گردید و توانست زمینه پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را رقم زند.

جوکار گفت: قیام ۱۵ خرداد و انقلاب اسلامی موجب رشد ارکان مردمی با هوشیاری و بصیرت امام راحل شد و به فرهنگ دینی ملت ایران انسجام بخشید.

معاون پارلمانی سپاه با بیان اینکه آرمان‌های امام راحل پس از پیروزی انقلاب اسلامی به خوبی مشخص بود، یادآور شد: مقابله با مستکبران، برپایی نظام اسلامی و ایجاد زمینه رشد و تعالی مردم از این آرمان‌ها بود.

جوکار با بیان اینکه گام‌های امام راحل در وهله اول سطح ملی و در مرحله بعد منطقه‌ای بود، خاطر نشان کرد: امروز در سطح منطقه‌ای عمق انقلاب اسلامی را شاهد هستیم و پس از امام راحل، مقام معظم رهبری این مسیر را به خوبی مدیریت کردند.

معاون پارلمانی سپاه به گام‌های ۵ گانه مقام معظم رهبری اشاره کرد و یادآور شد:امروز در سطح منطقه جبهه مقاومت متشکل از ملیت‌های مختلف در حال توسعه است و سنگر‌های استکبار روز به روز کمتر می‌شود.

جوکار با بیان اینکه استکبار جهانی در سیاست‌های خود در منطقه به بن بست رسیده است، خاطر نشان کرد: امروز راهبرد برتر در منطقه در اختیار جبهه مقاومت بوده و در سایه رهنمود‌های امام راحل و مقام معظم رهبری در حال گسترش است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک