خفت و خواری آمریکا در برابر اراده ملت ایران نمایان شد/مذاکره با آمریکا هرگز انجام نمی شود


خفت و خواری آمریکا در برابر اراده ملت ایران نمایان شد/مذاکره با آمریکا هرگز انجام نمی شود

آیت الله حسینی با بیان اینکه مذاکره با آمریکا هرگز انجام نمی شود، گفت: خفت و خواری آمریکا در برابر اراده ملت ایران نمایان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «آیت الله سیدعلی اصغر حسینی» ظهر امروز ( ۱۷ خرداد) در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج ضمن توصیه مردم به رعایت تقوا و ‌دوری از انحراف و معصیت به سخنی از امام علی (علیه السلام) در خصوص تقوا و پاکی اشاره کرد و اظهار داشت: تقوا قلعه ای مستحکم و دژی محکم است که انسان به آن پناه ببرد.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه انسانی که احساس خطر می کند به دنبال یک پناهگاه محکم بوده و این پناهگاه تقواست، گفت: کسی که خودش را در پناه تقوا قرار دهد، در یک دژ محکم قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم بعد از یک ماه ریاضت، روزه داری و اطاعت خداوند متعال ذخیره ای که داشتیم را از بین نبریم.

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه شیطان در ماه رمضان محبوس، درهای جهنم بسته و بهشت باز است، ادامه داد: باید تلاش کنیم دوباره شیطان بر ما پیروز نشود، درهای جهنم باز و درهای بهشت بسته نشود.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه امسال با وجود خسارت های سیل اما برکات باران در کشاورزی کم سابقه بود، اضافه کرد: پیش بینی می شود درآمد کشاورزی ما بیش از سال های گذشته باشد، باید سعی کنیم زکات خود را پرداخت کنیم .

وی با بیان اینکه پیامبر اسلام دو دوره داشت که دوره مکه 13 سال طول کشید، گفت: در آن دوره پیامبر کادرسازی، افرادی را تربیت و احکامی را تبلیغ کرد که در زمینه توحید و اصول دین آیات و سوره های زیادی نازل شد.

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه رسول گرامی اسلام در مکه تلاش کرد که افراد شایسته برای مناصب امور را تربیت کند، یادآور شد: در دوران مدینه که مدت زمان آن کوتاه تر بود، رسول گرامی اسلام حکومت تشکیل داد و جمعیت مسلمانان روبه افزایش رفت و انصار و مهاجرین بیشتر شدند.

امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه حکومت هزینه دارد، سرباز، کارگزار و مبلغ برای پیشرفت مکتب خود می خواهد که همه اینها مستلزم هزینه هستند، خاطرنشان کرد: در جامعه آن روز و امروز هم افرادی هستند که از نظر مالی بی بضاعت هستند و کمبود دارند، یتیمان، فقرا و انسان های گرفتار مساکین حکومت اسلامی باید این افراد را اداره کند.

وی در خطبه های دوم نماز عبادی و سیاسی این هفته ضمن دعوت مردم به رعایت تقوای الهی و دوری از گناه، گفت: یکی از نکاتی که این روزها کشورهای مرتجع عرب به رهبری آل سعود نژاد یهود ولی به ظاهر مسلمان، پادشاه آنها که خود را خادم الحرمین شرفین می نامند در حقیقت خائن الحرمین هستند.

آیت الله حسینی ادامه داد: آنها جلسه گذاشتند و گفتند حاضریم با چند شرط با ایران مذاکره کنیم، ترامپ هم خط تلفن داد آنها نیز به تقلید ترامپ خط تلفن دادند.

امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه شیوخ مرتجع که مثل قورباغه دندان درآوردند حرف گنده تر از دهنشان زدند، ابراز داشت: اینها به اندازه ای پست هستند که در تمام زمینه ها از آمریکا تقلید می کنند.

وی خطاب به این حکام خودفروخته با بیان اینکه ما به ارباب شما (آمریکا) اهمیت نمی دهیم شما دیگر چه موجوداتی هستید، اضافه کرد: آنها نتوانستند فقرترین و ضعیف ترین کشور اسلامی یعنی یمن را شکست دهند آن وقت برای ایران مقتدر شرط تعیین می کنند که باید گفت، این پیراهن برای شما بزرگ است.

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس امسال باشکوه‌ تر از سال‌ های قبل و با شعارهای کوبنده‌ تری در ایران و دیگر نقاط جهان برگزار شد، یادآور شد: مسلمانان مقیم ۱۲۰ کشور دنیا نیز در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال شرکت کرده و علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی شعار سر دادند.

خطیب جمعه یاسوج خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در ۴۰ سال اخیر با وجود تهدیدها و تحریم‌ های متعدد دشمنان با همه توان مقابل آمریکا و متحدانش ایستاده و هرگز تسلیم زورگویی‌ های آنان نخواهند شد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب همواره بر موضوع افزایش مقاومت، ایستادگی و استقامت ملت ایران در برابر نظام سلطه تاکید دارند، اضافه کرد: رئیس جمهور آمریکا رایزنی‌ هایی را با دولتمردان برخی کشورها به منظور واسطه گری آنها برای مذاکره با ایران انجام داده است.

آیت الله حسینی گفت: دولتمردان آمریکا این نکته مهم را به خوبی بدانند که خواب مذاکره با ایران در زمینه هسته‌ ای یا دیگر مسائل هرگز برای آنان تعبیر نمی‌ شود، زیرا بدعهد و پیمان شکن هستند.

امام جمعه یاسوج گفت: سید حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان با لحنی هشدار آمیز خطاب به دولتمردان آمریکا اعلام کرده حمله نظامی به ایران مقتدر نتیجه‌ ای جز پشیمانی برای آنان نخواهد داشت.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها