معرفی فیس‌لیفت رنو کولئوس با تغییرات ظاهری جزئی و پیشرانه‌های جدید


معرفی فیس‌لیفت رنو کولئوس با تغییرات ظاهری جزئی و پیشرانه‌های جدید

نسل دوم رنو کولئوس سه سال پس از معرفی، حالا فیس‌لیفت و به‌روزرسانی میان‌دوره‌ای خود را تجربه کرده است. تغییرات بیرونی کولئوس مدل 2020 بسیار جزئی است و صرفاً شامل جلوپنجرهٔ برجسته‌تر، صفحه‌های محافظ جانبی بزرگ‌تر و تریم کرومی جدید می‌شود. علاوه بر این، کولئوس جدید به چراغ‌های عقب سه‌بعدی با چراغ‌ترمزهای بزرگ‌تر و چراغ‌های... The post معرفی...

نسل دوم رنو کولئوس سه سال پس از معرفی، حالا فیس‌لیفت و به‌روزرسانی میان‌دوره‌ای خود را تجربه کرده است. تغییرات بیرونی کولئوس مدل 2020 بسیار جزئی است و صرفاً شامل جلوپنجرهٔ برجسته‌تر، صفحه‌های محافظ جانبی بزرگ‌تر و تریم کرومی جدید می‌شود. علاوه بر این، کولئوس جدید به چراغ‌های عقب سه‌بعدی با چراغ‌ترمزهای بزرگ‌تر و چراغ‌های جلوی LED Pure Vision به‌صورت استاندارد در تمامی مدل‌ها هم مجهز شده است. ارائهٔ رنگ قرمز متالیک جدید و رینگ‌های آلیاژی جدید دورنگ نیز تکمیل‌کنندهٔ به‌روزرسانی‌های بیرونی این کراس‌اوور میان سایز هستند.

معرفی فیس‌لیفت رنو کولئوس با تغییرات ظاهری جزئی و پیشرانه‌های جدید
در داخل خودرو کیفیت متریال بهبود یافته، تریم‌ها اصلاح شده و حالا پشتی صندلی‌های عقب به‌صورت دومرحله‌ای خم می‌شود. علاوه بر این، سیستم اطلاعاتی-سرگرمی R-Link2 نیز ارتقاء پیدا کرده و قابلیت پشتیبانی از کارپلی اپل به آن اضافه شده است تا امکان یکپارچه‌سازی با گوشی‌های IOS فراهم گردد. این سیستم از طریق نمایشگرهای 7 یا 8.7 اینچی ارائه می‌شود. در بخش ایمنی نیز رنو سیستم ترمز اضطراری اتوماتیک جدید با قابلیت تشخیص عابر پیاده را به نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ کولئوس اضافه کرده است.

معرفی فیس‌لیفت رنو کولئوس با تغییرات ظاهری جزئی و پیشرانه‌های جدید

طی این فیس‌لیفت، به لیست پیشرانه‌های رقیب فرانسوی هیوندای سانتافه، نیسان ایکس‌تریل و اشکودا کودیاک دو موتور دیزلی جدید اضافه شده است. موتور اول یک واحد 1.8 لیتری با 150 اسب بخار قدرت و 340 نیوتن متر گشتاور است درحالی‌که موتور دوم بزرگ‌تر بوده و با 2 لیتری حجم، 190 اسب بخار قدرت و 380 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. نیروی هردوی این موتورها به‌صورت استاندارد توسط یک گیربکس CVT انتقال پیدا می‌کند درحالی‌که موتور بزرگ‌تر به سامانهٔ چهارچرخ محرک هم مجهز است.

معرفی فیس‌لیفت رنو کولئوس با تغییرات ظاهری جزئی و پیشرانه‌های جدید

کولئوس مدل 2020 در دو تیپ Iconic و GT-Line ارائه می‌شود که تیپ پایه به چراغ‌های جلوی LED، سنسور درب صندوق بار، دوربین دید عقب، کروز کنترل تطبیقی، سیستم ورود بدون کلید، سیستم کنترل تهویهٔ دو منطقه‌ای و نورپردازی داخلی مجهز است. رنو از ماه آیندهٔ فروش این کراس‌اوور فیس‌لیفت شده را آغاز کرده و اولین نمونه‌های آن‌را از ماه اکتبر به خریداران تحویل خواهد داد درحالی‌که قیمت‌گذاری آن طی هفته‌های آینده اعلام می‌شود.

[دانلود ویدئو]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته