رزمندگان یمنی مزدوران سعودی را در صحرای بقع زمین گیر کردند


رزمندگان یمنی مزدوران سعودی را در صحرای بقع زمین گیر کردند

تصاویر نشانگر هدف قرار گرفتن شماری از خودرو‌های زرهی و نظامی با موشک‌های هدایت شونده و نیز منفجر کردن بمب‌های کار گذاشته شده در مسیر آنهاست.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، رزمندگان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با مزدوران ارتش سعودی در صحرای بقع نزدیک نجران به شدت درگیر شدند و توانستند تلاش مزدوران را برای پیشروی ناکام بگذارند.
به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره، مزدوران سعودی در تلاش برای پیشروی خسارات و تلفات گسترده‌ای متحمل شدند.
گزارشگر المسیره در گزارشی گفت: مزدوران وابسته به متجاوزان سعودی-آمریکایی بار دیگر کوشیدند به سمت مواضع رزمندگان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در بقع نزدیک نجران پیشروی کنند، اما شکست خوردند و شماری از آنان به هلاکت رسیدند و تعدادی زخمی شدند.
ستاد اطلاع رسانی جنگ ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، بخشی از این عملیات را فیلمبرداری کرده است.
تصاویر نشانگر هدف قرار گرفتن شماری از خودرو‌های زرهی و نظامی با موشک‌های هدایت شونده و نیز منفجر کردن بمب‌های کار گذاشته شده در مسیر آنهاست.
رزمندگان یمنی پس از حملات توپخانه‌ای و موشکی و منفجر کردن بمب‌های کارگذاشته شده به حملات مستقیم به مزدوران اقدام کردند که به کشته یا زخ می شدن شماری از آنان منجر شد و بقیه نیز به صورت گروهی پا به فرار گذاشتند و مواضعشان را ترک کردند.
وزیر دفاع: یمن به قدرتی بازدارنده تبدیل شده است
وزیر دفاع یمن تأکید کرد توانمندی‌های نظامی، دفاعی و تهاجمی، جمهوری یمن را به قدرتی بازدارنده تبدیل کرده است که می‌تواند با نیرو‌های متجاوز و اشغالگر مقابله کند.
به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره، سرلشکر ستاد محمد ناصر العاطفی در دیدار از محور عملیاتی بقع (در نزدیکی نجران واقع در جنوب عربستان) از تلاش‌های مخلصانه در زمینه تقویت صنایع تسلیحاتی و آموزشی و بهسازی امکانات نظامی قدردانی کرد.
العاطفی که به مناسبت عید سعید فطر به دیدار رزمندگان یمنی در محور نجران رفته بود، سلام رهبران انقلاب و رهبران سیاسی و فرماندهان نظامی را به آنان ابلاغ کرد و گفت: تحقق پیروزی قطعی است.
رزمندگان یمنی در این محور عملیاتی نیز از سفر وزیر دفاع یمن به این منطقه عملیاتی قدردانی و بر ادامه ایستادگی تا آزادسازی همه سرزمین یمن تأکید کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سکانس خنده دار از سلمان نون خ که بویی از رمانتیک بودن نبرده / همه از خنده روده بر شدند!