روش تهیه فاج فندق


روش تهیه فاج فندق سلام.امروز در فراناز با ما همراه باشید تا روش تهیه یک دسر جدید و بی نظیر را به شما آموزش دهیم. مواد لازم شکلات تلخ یا شیری 400 گرم شیر عسلی 400 گرم فندق خام خرد شده 120 گرم فندق اضافه 1/3 پیمانه روش تهیه فاج فندق ابتدا فندق خام را روی سینی فر ریخته و در فر از پیش گرم شده با دمای 180 درجه سانتیگراد به مدت 10 دقیقه قرار دهید...

روش تهیه فاج فندق

روش تهیه فاج فندق

سلام.امروز در فراناز با ما همراه باشید تا روش تهیه یک دسر جدید و بی نظیر را به شما آموزش دهیم.

مواد لازم

شکلات تلخ یا شیری 400 گرم

شیر عسلی 400 گرم

فندق خام خرد شده 120 گرم

فندق اضافه 1/3 پیمانه

روش تهیه فاج فندق

ابتدا فندق خام را روی سینی فر ریخته و در فر از پیش گرم شده با دمای 180 درجه سانتیگراد به مدت 10 دقیقه قرار دهید تا تست شود، سپس پوست فندق ها را جدا کرده و خرد کنید.

سپس قالب مربع 18 یا 20 سانتی متری را چرب کرده و کف و دیواره آن را با فویل بپوشانید، شکلات خرد شده و شیر عسلی را داخل ظرف مناسبی ریخته و روی شعله ملایم قرار دهید و مرتب هم بزنید تا شکلات ذوب شود و مواد کاملا گرم شود، سپس از شعله برداشته و 120 گرم فندق خرد شده را اضافه کرده و داخل قالب آماده ریخته و سطح آن را صاف کرده و 1/3 پیمانه فندق اضافه را روی آن ریخته و با دست کمی روی فندق ها را فشار دهید تا بچسبد، پس از کمی خنک شدن به مدت 2 ساعت در یخچال قرار دهید تا ببند و با چاقوی تیزی مکعبی برش بزنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سبک زندگی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید