غنی‌سازی فراغت تابستانی با طرح «شادی، نشاط و معنویت در سایه مسجد»


غنی‌سازی فراغت تابستانی با طرح «شادی، نشاط و معنویت در سایه مسجد»

حجت‌الاسلام ارومیان با تاکید بر لزوم غنی‌سازی اوقات فراغت تابستان به همت مساجد، گفت: پایگاه بسیج خوهران مسجد موسی‌بن‌جعفر(ع) طرح «شادی، نشاط و معنویت در سایه مسجد» را در همین راستا اجرا می‌کند.

حجت الاسلام «علی ارومیان» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مساجد باید از فرصت اوقات فراغت تابستانه برای آموزش معارف دینی و احکام شرعی به دانش آموزان استفاده کنند، اظهار کرد: مساجد باید برنامه ریزی طولانی مدت و علمی برای جذب و تربیت نسل جوان در اوقات فراغت داشته باشند نه اینکه با شروع فصل تابستان، تازه به فکر غنی سازی این ایام باشند.

امام جماعت مسجد موسی بن جعفر(ع) افزود: پایگاه های بسیج خواهران و برادران این مسجد با همکاری شورای فرهنگی و اعضای هیات امناء تدابیر ویژه ای برای اجرای برنامه های متنوع و آموزنده در اوقات فراغت امسال اتخاذ کرده اند تا بتوان نیروهای متدین و انقلابی تربیت کرد.

وی اضافه کرد: پایگاه بسیج خوهران مسجد موسی بن جعفر(ع) با عنوان «القارعه» طرح «شادی، نشاط و معنویت در سایه مسجد» را در این مسجد با هدف جذب بیشتر کودکان، نوجوانان و جوانان در فصل تابستان اجرا می کند.

ارومیان ابراز کرد: پایگاه القارعه با همکاری جمعی از دانش آموزان و دانشجویان، کلاس های مختلف را با شعار «تعلیم، تهذیب و ورزش» در حوزه های دینی، فرهنگی، هنری، آموزشی و ورزشی در مسجد موسی بن جعفر(ع) برگزار می کند.

وی ادامه داد: کلاس های حفظ جزء ۳۰ قرآن، آموزش معارف مهدوی، شناخت فرقه های نوظهور، آموزش رموز و مهارت همسرداری و مشاوره دینی از جمله برنامه های پایگاه بسیج خوهران القارعه در تابستان پیش رو است.

امام جماعت مسجد موسی بن جعفر(ع) تاکید کرد: این مسجد همچنین کلاس های آموزش مکالمه زبان های عربی و انگلیسی، چرتکه، رایانه، ورد، اکسل، پاورپوینت و فتوشاپ را برگزار می کند.

وی افزود: برگزاری کلاس های کاراته و پیتلاتس در زمینه ورزشی و برگزاریدوره های آموزش آشپزی، شیرینی پزی، عکاسی، نقاشی، روبان دوزی، خیاطی و خلاقیت، از برنامه های دیگر پایگاه تابستانی مسجد موسی بن جعفر(ع) برای غنی سازی اوقات فراغت است.

یادآور می شود، مسجد موسی بن جعفر(ع) در تهران، چهارراه لشکر واقع شده است.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز ارتش به پسرم با عکس نوشته زیبا 1401 + عکس استوری