48 بسته مواد غذایی بین نیازمندان طبس توزیع شد


48 بسته مواد غذایی بین نیازمندان طبس توزیع شد

48 بسته مواد غذایی توسط کانون فرهنگی و هنری امام سجاد (ع) بین نیازمندان طبس توزیع شد.

مسئول نمایندگی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد طبس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در طبس گفت: کانون فرهنگی هنری امام سجاد (ع) از کانون های پیشگام در امر رسیدگی به نیازمندان اطراف مسجد در ماه مبارک رمضان بود.

حجت الاسلام «مهدی آئین پرست» افزود: این کانون تعداد 48 سبد غذایی به ارزش ریالی 30 میلیون ریال بین نیازمندان طبس توزیع کرد.

وی اظهار داشت: برگزاری مراسم شب ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و مراسم لیالی قدر و افطاری در شب های 19 و 24 ماه مبارک رمضان از دیگر اقدامات فرهنگی این کانون، در مسجد بقعه سجادیه (ع) بوده است.

آئین پرست از دیگر برنامه هایی که با محوریت کانون های فرهنگی وهنری در طبس برگزار شد، برنامه بزرگ قرآنی مشکات را عنوان کرد و ادامه داد: این برنامه به همت کانون فرهنگی هنری فجر مسجد جامع کبیر طبس و مجمع قرآنیان این شهرستان، در شب های ماه مبارک رمضان برگزار شد و هرشب یک جزء از قرآن کریم تلاوت و به حاضران در جلسه نیز به قید قرعه، جوایزی اهداء شد.

مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد طبس یادآور شد: از دیگر کارهای پسندیده ای که توسط کانون فرهنگی هنری شهید خالویی، در این ماه انجام شد،اختصاص هزینه افطاری بزرگ این مسجد در شب 22 ماه رمضان به سیل زدگان کشور بود.

آئین پرست به مراسم افطاری با همکاری کانون فرهنگی هنری کریم اهل بیت(ع) روستای خسروآباد اشاره کرد، که با حضور امام جمعه و برخی از مسئولین شهرستان طبس، در شب 19 ماه مبارک رمضان برگزار شد.

پایان پیام/570

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد