تلاش صهیونیست‌ها برای مصادره آخرالزمان/مسجدالاقصی با ظهور فتح می‌شود


تلاش صهیونیست‌ها برای مصادره آخرالزمان/مسجدالاقصی با ظهور فتح می‌شود

حجت‌الاسلام عباسیان با بیان اینکه صهیونیسم جهانی از سرسخت‌ترین جریان‌های مخالف با مهدویت هستند، گفت: طرح از نیل تا فرات و تخریب مسجدالقصی از اقدامات آنها در این باره است تا آخرالزمان مدنظر خود را تبلیغ کنند.

حجت الاسلام «مرتضی عباسیان» در گفت و گو با خبرنگار گروه مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان با اشاره به جایگاه مسجد الاقصی در عصر ظهور، اظهار کرد: طبق روایات متعدد، در عصر ظهور حرکت امام زمان(عج) برای قیام از مسجدالحرام آغاز شده، محل سکونت حضرت حجت(عج) در مسجد سهله، پایگاه حکومتی شان در کوفه و یکی از مکان هایی که توسط حضرت ولی عصر(عج) فتح می شود، مسجدالاقصی است.

این کارشناس در حوزه مهدویت با اشاره به اقدامات و برنامه های حضرت مهدی(عج) پس از فتح مسجدالاقصی، افزود: طبق آنچه که در روایات آمده است، در عصر ظهور حضرت عیسی (ع) که به اذان خداوند در منطقه بیت المقدس به معراج رفته بودند، به این مکان برمی گردند و نماز را به امامت حضرت حجت(عج) اقامه خواهند کرد. به گونه ای که در روایتی از پیامبر(ص) آمده است:«منّا مهدیُ الامهِ الذی یُصَلی عیسی خَلفَه؛ مهدی امت که عیسی پشت او نماز می‌گذارد، از ما است».

حجت الاسلام عباسیان با بیان اینکه نقطه مشترک قیام حضرت موعود(عج) با نبی مکرم اسلام(ص) در اهتمام به فتح و ساخت و ساز مسجد است، اظهار کرد: در روایت دیگری آمده است که «عیسی بن مریم (ع)، یاور حضرت مهدی (عج) خواهد بود و به او اقتدا می‌کند و در انقلاب جهانی او همراهش است، خدای متعال وعده نابودی ستم از کره زمین و تحقق عدل جهانی در انقلاب مهدوی را داده است». همچنین، بسیاری از مسیحیان بعد از اقامه نماز حضرت مهدی(عج) در این مسجد به اسلام ایمان آورده و امام عصر(عج) را همراهی خواهند کرد.

وی جریان صهیونیسم جهانی را یکی از سرسخت ترین جریان هایی دانست که با جریان مهدویت مخالف هستند، افزود: صهیونیسم جهانی با آخرالزمان سازی به نفع خود، تلاش دارد جریان مهدویت و ظهور منجی را به نفع خود تمام کند، زیرا آنها مطلع هستند که با ظهور حضرت مهدی(عج) بساط ظلم و جنایات آنها به پایان خواهد رسد، بنابراین این گونه القاء می کنند که آنها برای تحقق ظهور گام برمی دارند در حالی که به دنبال مقابله با منجی گرایی واقعی هستند.

این کارشناس مهدویت ساخت فیلم های هالیوود توسط جریان های حامی صهیونیسم را ازجمله اقدامات آنها در این مقابله دانست و گفت: آنها با ساختن فیلم های متعدد درصدد هستند که آخرالزمان مدنظر خودشان را تبلیغ کنند و در واقع تمام تلاش آن، تحریف حقایق و ستیز با ملت های آزادی خواه است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: توسعه اسرائیل از نیل تا فرات، صلح خاورمیانه برای آسایش مردم اسرائیل، نبرد در منطقه ای از فلسطین، تخریب مسجدالاقصی و ساخت معبد سلیمان با تخریب مسجد الاقصی از دیگر اقداماتی است که صهیونیست ها با انجام آنها می کوشند آخرالزمان و ظهور را به نفع خود مصادره کنند.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی