پوستر جدیدی از فصل سوم Stranger Things یک ماه مانده به پخش آن منتشر شد


پوستر جدیدی از فصل سوم Stranger Things یک ماه مانده به پخش آن منتشر شد
به مناسبت یک ماه مانده به انتشار فصل سوم سریال Stranger Things، شبکه نتفلیکس پوستر جدیدی از این سریال مورد انتظار را منتشر کرده است.

در اواخر سال ۹۷ بود که شبکه نت‌ فلیکس سرانجام اولین تریلر رسمی فصل سوم سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) را منتشر کرد و ماه گذشته نیز شاهد انتشار پوسترهایی با محوریت شخصیت‌های فصل سوم این سریال مورد انتظار بودیم. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر جدیدی از سریال Stranger Things 3 (اتفاقات ناآشنا ۳) منتشر شده است. به مناسبت یک ماه مانده به انتشار فصل سوم این سریال، شبکه Netflix پوستر جدیدی از فصل سوم سریال Stranger Things را به اشتراک گذاشته که به سبک پوسترهای رسمی فصل اول و دوم، شاهد حضور تمامی شخصیت‌های سریال به شکل یک حالت گرافیکی هستیم که این پوستر حاوی نکات جالبی از جمله هیولای این قسمت و حضور موش‌ها نیز است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

پوستر جدیدی از فصل سوم Stranger Things یک ماه مانده به پخش آن منتشر شد

میلی بابی براون، دیوید هاربر، فین ولفهارد، گیتن ماتارازو، کلب مک لاگلین، نوآ اشنپ، وینونا رایدر، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، جو کری، سدی سینک، دیکر مونتگمری، کارا بوینو، پل رایزر، پرایا فرگوسن، مایا هاوک، فرانچسکا رآله، کری الویس و جک بیوزی، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو فصل گذشته، برادران دافر وظیفه ساخت فصل سوم این سریال را نیز بر عهده داشته‌اند. سریال Stranger Things تاکنون نامزد دریافت ۳۱ جایزه امی شده که تا به امروز ۶ جایزه نیز از این مراسم دریافت کرده است. علاوه بر این، این سریال نامزد دریافت ۴ جایزه گلدن گلوب نیز شده، اما تاکنون موفق به دریافت این جایزه نشده است.

فصل سوم سریال Stranger Things در ۸ قسمت تولید شده و در تاریخ ۴ جولای ۲۰۱۹ (۱۳ تیر ۱۳۹۸) از شبکه نتفلیکس منتشر خواهد شد. اتفاقات فصل سوم سریال Stranger Things در تابستان سال ۱۹۸۵ جریان دارد که شخصیت مایند فلایر (Mind Flayer) ملقب به شد و مانستر (Shadow Monster) در فصل سوم این سریال باز خواهد گشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری