ویژه ترین چهره های آزادی در بازی ایران – سوریه + عکس


اولین نمایش ایران با سرمربی بلژیکی مقابل سوریه پای چهره های ویژه ای را به آزادی باز کرد که از جمله آنها می توان به سه نسل متفاوت سابق تیم ملی اشاره کرد. نوشته ویژه ترین چهره های آزادی در بازی ایران – سوریه + عکس اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

ویژه ترین چهره های آزادی در بازی ایران – سوریه + عکس

فرهاد مجیدی، حمید استیلی و خسرو حیدری سه تماشاچی ویژه بازی تیم ملی مقابل سوریه
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ | ۲۲:۲۹
ویژه ترین چهره های آزادی در بازی ایران – سوریه + عکس

اولین نمایش ایران با سرمربی بلژیکی مقابل سوریه پای چهره های ویژه ای را به آزادی باز کرد که از جمله آنها می توان به سه نسل متفاوت سابق تیم ملی اشاره کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بازی تیم ملی برابر سوریه در حالی اولین نمایش ایران با افکار مارک ویلموتس سرمربی جدید بود که همین موضوع باعث شد تا پای چهره های سرشناس زیادی به جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی باز شود.

تیم ملی در حالی مقابل سوریه در یکی از آخرین روزهای بهار ۹۸ به میدان رفت تا دوران جدیدی را با مربی بلژیکی استارت بزند که حضور سه تماشاچی ویژه از سه نسل متفاوت فوتبال ملی ایران همه نگاه ها را به جایگاه vip آزادی دوخت. از حمید استیلی زننده گل قرن در بازی معروف ایران با آمریکا که این روزها به عنوان مدیر تیم امید همه در انتظار انتخاب سرمربی جدید برای شکستن طلسم المپیکی شدن امیدها هستند تا فرهاد مجیدی مربی استقلال و خسرو حیدری ستاره تازه بازنشسته شده در جمع آبی ها سه تماشاگر ویژه بازی تیم ملی بودند.

نکته قابل تامل حضور هم زمان فرهاد مجیدی و خسرو حیدری با شرایط این روزهای استقلال در ورزشگاه آزادی بود، دو مردی که در این روزها در متن اخبار حاشیه ای پیرامون اردوی آبی های پایتخت قرار دارند به خصوص فرهاد مجیدی که در آخرین مصاحبه خود از شرایط مدیریتی باشگاه و دخالت های صورت گرفته در انتخاب مربی و فهرست خریدها حسابی ابراز نگرانی کرده بود.

ویژه ترین چهره های آزادی در بازی ایران – سوریه + عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج