جای خالی تبلیغات شهری برای نمایشگاه قرآن تبریز


جای خالی تبلیغات شهری برای نمایشگاه قرآن تبریز

گروه فعالیتهای قرآنی - مسئول غرفه مؤسسه مهد قرآن و عترت تبریز، با اشاره به اینکه متولیان برگزاری نمایشگاه تعامل خوبی با غرفه‌داران دارند، بیان کرد: ضعف اطلاع‌رسانی در مورد نمایشگاه به شدت مشهود است به‌طوریکه هیچ نشانه‌ای از تبلیغات در سطح شهر وجود ندارد و حتی افرادی که در همین پارک هستند، نمی‌دانند که در این گوشه پارک نمایشگاهی دایر است.

جای خالی تبلیغات شهری برای نمایشگاه قرآن تبریزفاطمه عبادی، مسئول غرفه مؤسسه مهد قرآن و عترت تبریز آدر حاشیه برگزاری نمایشگاه قرآن و محصولات قرآنی تبریز در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با اشاره به اینکه متولیان برگزاری نمایشگاه تعامل خوبی با غرفه‌داران دارند، بیان کرد: در عین حال که از آنها تشکر می‌کنیم ولی باید گفت؛ ضعف اطلاع‌رسانی در مورد نمایشگاه به شدت مشهود است به‌طوریکه هیچ نشانه‌ای از تبلیغات در سطح شهر وجود ندارد و حتی افرادی که در همین پارک هستند، نمی‌دانند که در این گوشه پارک نمایشگاهی دایر است.

وی با اعلام اینکه زمان برگزاری نمایشگاه به هیچ‌وجه زمان مناسبی نیست، بر این موضوع تاکید کردند که هفته آخر ماه مبارک رمضان برای برگزاری چنین نمایشگاهی یک فرصت سوخته است و به هیچ وجه حق نمایشگاه ادا نمی‌شود و در شأن و جایگاه مردم تبریز نیست.

عبادی با اشاره به ایام تعطیلات پایان هفته معتقد بودند: با توجه به مسافرت‌های صورت گرفته عموم شهروندان بهترین زمان برای برگزاری نمایشگاه اولین هفته ماه مبارک رمضان بود و امید است از سال‌های آینده این موارد مد نظر قرار گیرد.

این فعال قرآنی با اشاره به اطلاع‌رسانی ضعیف نمایشگاه گفت: تصمیم‌گیری برای برگزاری نمایشگاه در هفته پایانی ماه مبارک رمضان نشان می‌دهد تصمیم شتاب‌زده‌ای گرفته شده است، بنابراین هیچ‌گونه تبلیغات و اطلاع‌رسانی نیز انجام نشده. اگر قبلا اطلاع داده بودند، موسسات قرآنی می‌توانستند برنامه‌های مختلف قرآنی را با حضور نونهالان قرآنی انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: اجرای برنامه زنده در نمایشگاه خیلی مورد توجه و استقبال مخاطبان قرار می‌گیرد که با اطلاع‌رسانی قبلی موسسات قرآنی می‌توانستند مسابقات قرآنی و فرهنگی تدارک دیده و همفکری بیشتری با همدیگر داشته باشند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر