معرفی بازی MR Gun برای موبایل


رسانه کلیک – MR Gun از جمله بازی هایی هست که برای اجرای آن نیاز به هیچ پیش شرط خاصی نیست و همین که یک گوشی اندرویدی یا آیفون داشته باشید می‌توانید آن را تجربه کنید. یکی دیگر از نکات جالب درباره MR Gun این است که این بازی، همچون اکثر بازی‌های شرکت سازنده اش […] نوشته معرفی بازی MR Gun برای موبایل اولین بار در رسانه کلیک. پدیدار شد.

رسانه کلیک – MR Gun از جمله بازی هایی هست که برای اجرای آن نیاز به هیچ پیش شرط خاصی نیست و همین که یک گوشی اندرویدی یا آیفون داشته باشید می‌توانید آن را تجربه کنید. یکی دیگر از نکات جالب درباره MR Gun این است که این بازی، همچون اکثر بازی‌های شرکت سازنده اش یعنی Ketchapp، این موضوع را ثابت می‌کند که برای سرگرم کردن، لزوما نیازی به گرافیک‌های خارق العاده یا حتی داستان‌های پیچیده نیست، بلکه می‌توان با یک ایده ی خوب و اجرای صحیح آن، ساعت ها کاربران را سرگرم کرد.

معرفی بازی MR Gun برای موبایل

ابتدا از داستان بازی شروع می‌کنیم. در MR Gun شما در نقش یک تیرانداز هستید که در هر مرحله باید با کشتن سربازهای محافظ، به رییس آن مرحله برسید و او را نیز از پا در آورید. اگر وظیفه خود را در این بازی درست انجام دهید، دشمنان شما حتی فرصت شلیک به شما را نیز نخواهند داشت. وظیفه شما در MR Gun شلیک در زمان مناسب است. نشانگر اسلحه ای که در اختیار دارید به طور متناوب بالا و پایین می‌رود و شما باید حدس بزنید که در کدام زاویه، تیر شلیک شده به دشمن برخورد خواهد کرد و در همان لحظه، صفحه موبایل را لمس کنید. اگر حدس شما درست باشد تیر به سرباز می‌خورد و به سراغ دشمن بعدی خواهید رفت. اما اگر خطا کنید، نوبت به دشمن می‌رسد که به شما شلیک کند که معمولا هم با درستی این شلیک را انجام می‌دهد و شما بازنده خواهید شد. لازم به ذکر است که شلیک شما اگر به سر دشمن ها برخورد کند، امتیاز دوبرابر دریافت خواهید کرد. اگر درباره تفاوت سربازهای عادی و رییس مرحله نیز کنجکاو شده اید باید بگوییم که سربازهای عادی تنها با یک شلیک از بین می‌روند اما رییس بازی سخت جون تر است و باید چندین شلیک به او کنید تا از بین برود.

این بازی اگرچه به صورت مرحله ای بوده و هر مرحله برای خود یک رییس جداگانه دارد، اما در اصل یک بازی رکوردی محسوب می‌شود و اگر در هر مرحله ای شکست بخورید، باید از نو شروع کنید تا مجدد بتوانید امتیاز بالاتری را برای خود ثبت کنید. از لحاظ شخصی سازی نیز Ketchapp همیشه ثابت کرده است که تمرکز زیادی روی این موضوع دارد و در این بازی نیز شما با سکه‌های جمع شده، می‌توانید اسلحه‌های مختلف، سپر مدافع و حتی لباس‌های متنوعی برای خود خریداری کنید. اسلحه‌های بازی خوشبختانه از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند و هرکدام دارای ظاهر، صدا و قدرت شلیک متفاوتی خواهند بود. موسیقی بازی نیز اگرچه ساده و کم تنوع است اما به خوبی شما را در مسیر بازی همراهی می‌کند تا کمی چاشنی هیجان نیز به بازی دوست داشتنی MR Gun اضافه شود.

حجم تقریبی MR Gun برای اندروید ۴۰ مگابایت، و برای آی او اس ۸۰ مگابایت است که برای اجرای آن در اندروید به نسخه ۴.۱ یا بالاتر، و برای اجرا در آی او اس به نسخه ۸.۱ یا بالاتر این سیستم عامل ها نیاز خواهید داشت. مورد عجیبی که درباره این بازی وجود دارد نیز درجه بندی سنی متفاوت آن در استور گوگل و اپل است. نسخه اندروید این بازی دارای درجه بندی سنی +۶ سال و نسخه آی او اس، دارای درجه بندی سنی +۱۲ سال است. MR Gun تنها در پلی استور گوگل، بیش از ۱۰ میلیون بار دانلود شده است پس در جذاب بودن آن شک نکنید و همین حالا اقدام به دانلود این بازی کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن