سالن صخره نوردی ورزشگاه قیانوری تهران


سالن صخره نوردی ورزشگاه قیانوری یکی از سالن های تازه ساخت و مجهز شهر تهران برای علاقه مندان این ورزش است که در محدوده جنوبی پایتخت واقع شده و از امکان برگزاری مسابقات بلدرینک برخوردار است. در سالن صخره نوردی ورزشگاه قیانوری علاوه بر قابلیت آموزشی، امکان برگزاری مسابقات بلدرینک نیز وجود دارد. سالن صخره […] نوشته سالن صخره نوردی ورزشگاه قیانوری...

سالن صخره نوردی ورزشگاه قیانوری یکی از سالن های تازه ساخت و مجهز شهر تهران برای علاقه مندان این ورزش است که در محدوده جنوبی پایتخت واقع شده و از امکان برگزاری مسابقات بلدرینک برخوردار است. در سالن صخره نوردی ورزشگاه قیانوری علاوه بر قابلیت آموزشی، امکان برگزاری مسابقات بلدرینک نیز وجود دارد. سالن صخره نوردی ورزشگاه قیانوری در مساحت ۷۰ متر مربع احداث شده است.
ورزشگاه شهید قیانوری یکی از بزرگترین و قدیمی ترین ورزشگاههای شهر تهران است که در منطقه ۱۹ (جنوب غرب تهران) احداث شده است. این ورزشگاه پنجاه و پنج هزار متر مربع مساحت دارد که دارای فضاهای ورزشی متعددی از جمله استخر سرپوشیده، سالن چند منظوره، مرکز استعدادیابی بوکس، ژیمناستیک و دوومیدانی جانبازان و معلولین و همچنین زمین چمن فوتبال می باشد.ورزشگاه شهید قیانوری از دیرباز و سالهای دور مرکز پرورش و رشد ورزشکاران و جوانان مستعد منطقه جنوب تهران بوده و ورزشکاران بسیاری را به تیمهای ملی و باشگاههای بزرگ تحویل داده است، همچنین این ورزشگاه محلی است برای ورزش همگانی و حضور خانواده‌ها.
با توجه به استقبال صورت گرفته از ورزش صخره نوردی در منطقه جنوب غرب تهران، با همت اداره ورزش و جوانان جنوبغرب تهران یک سالن اختصاصی صخره نوردی به سایر امکانات ورزشی مجموعه ورزشی شهید قیانوری اضافه شد.
این ورزشگاه دارای ۵۵ هزار متر مربع مساحت است و دارای فضاهای ورزشی متعددی از جمله سالن صخره نوردی است. هزینه ساخت این دیوارهای سنگ نوردی از محل درآمدهای حوزه جنوب غرب تامین شده است.

آدرس : بزرگراه تند گویان – پایین تر از میدان بهمن – خیابان ورزشگاه – مجموعه ورزشی قیانوری

سالن صخره نوردی ورزشگاه قیانوری تهران

منابع:
بزنیم بیرون
خبرگزاری مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی