هجوم زنبورهای عسل به استادیوم بیسبال! +فیلم


هجوم زنبورهای عسل به استادیوم بیسبال! +فیلم

هجوم ده‌ها هزار زنبور عسل به یک استادیوم بیسبال در آمریکا موجب توقف 28 دقیقه‌ای بازی شد.

هجوم زنبورهای عسل به استادیوم بیسبال! +فیلم به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هجوم ده‌ها هزار زنبور عسل به یک استادیوم بیسبال در آمریکا موجب توقف جریان بازی شد. این بازی بین تیم‌های میامی مارلینز و سن دیگو در استادیوم پتکو پارک در حال انجام بود که ناگهان این زنبور‌ها به استادیوم هجوم بردند. هجوم غیرمنتظره این زنبور‌ها موجب توقف ۲۸ دقیقه‌ای این بازی شد.

این زنبور‌ها پس از ورود به داخل استادیوم بر روی یک میکروفون در کنار زمین نشسته بودند. این اتفاق جالب موجب پراکنده شدن تمام بازیکنان دو تیم و در ادامه ترک زمین توسط آن‌ها شد. ویدئویی که توسط یکی از تماشاگران تهیه شده است یک متخصص را در حال پاشیدن اسپری به زنبور‌ها نشان می‌دهد. او با بالا رفتن از یک نردبان خود را به محلی که زنبور‌ها نشسته بودند رساند و با اسپری مخصوص اقدام به کشتن این زنبور‌ها و سپس انتقال آن‌ها به بیرون از زمین کرد.

گفتنی است؛ هجوم این زنبور‌های عسل به این استادیوم بیسبال در آمریکا در حالی خبرساز می‌شود که حدود یک ماه پیش نیز هجوم میلیون‌ها زنبور عسل به خانه یک زوج اسپانیایی خبرساز شده بود. این زوج که به مدت دو سال با شنیدن سر و صدا‌های عجیب از داخل دیوار‌های خانه از خواب بیدار می‌شدند پس از شکافتن دیوار با یک کندوی بزرگ زنبور عسل مواجه شدند.

انتهای پیام/

اتفاق جالب در استادیوم حین انجام بازی بیسبال

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس