709 پایگاه کمیته امداد آماده جمع‌ آوری زکات فطریه مردم کهگیلویه و بویراحمد


709 پایگاه کمیته امداد آماده جمع‌ آوری زکات فطریه مردم کهگیلویه و بویراحمد

مبشری گفت: 709 پایگاه ثابت و سیار این نهاد جهت جمع‌ آوری زکات فطریه و کفارات مردم روزه‌ دار و متدین استان کهگیلویه و بویراحمد در روز عید سعید فطر تدارک دیده‌ شده است.

«قباد مبشری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج با اشاره به تدارک 709 پایگاه ثابت و سیار این نهاد برای جمع‌ آوری زکات فطریه مردم خیر و نیک‌ اندیش استان، گفت: این پایگاه‌ ها در قالب 126 پایگاه ثابت در ادارات کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و مساجد استان و 583 پایگاه سیار در مراکز برگزاری نماز عید سعید فطر و روستاهای استان آماده جمع‌ آوری زکات فطریه و کفارات مردم هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از یک میلیارد تومان زکات فطریه جمع‌ آوری شد، افزود: امیدواریم امسال شاهد افزایش این مبلغ برای کمک به نیازمندان کمیته امداد و سایر اقشار کم‌درآمد باشیم.

وی تصریح کرد: سازمان‌ ها، نهادها و موسسات خیریه‌ ای که قصد جمع‌ آوری زکات فطریه را دارند مجوز لازم را از کمیته امداد و ستاد زکات استان دریافت کرده‌ اند و نیروی انتظامی از فعالیت دستگاه‌ ها و موسساتی که مجوز لازم را در این خصوص نداشته باشند جلوگیری خواهد کرد.

مبشری با بیان اینکه مبلغ زکات فطریه امسال در کهگیلویه و بویراحمد جهت هر نفر شش هزار تومان از طریق دفتر امام‌ جمعه تعیین‌ شده، تاکید کرد: مبالغ زکات فطریه و کفارات جمع‌ آوری‌ شده مردم مومن و روزه‌ دار استان در کوتاه‌ ترین زمان ممکن به دست نیازمندان می‌ رسد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) کهگیلویه و بویراحمد از مردم خدادوست استان دعوت کرد تا زکات فطریه خود را به این نهاد و سازمان‌ ها و موسسات دارای مجوز جمع‌ آوری زکات پرداخت کنند تا در اسرع وقت به دست نیازمندان واقعی برسد.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر مرد جذابی که با پولدار ترین خانم مدل اینستاگرام ازدواج کرد! + عکس ها و بیوگرافی