خورخه لورنزو پس از مشکلات موجلو، به کارخانه هوندا در ژاپن می رود


موتوجی پی ایران – پس از یک نتیجه ناامید کننده دیگر در مسابقه موجلو، خورخه لورنزو برای بهبود عملکردش بر روی موتور موتوجی پی هوندا، راهی ژاپن شده است. قهرمان سه دوره موتوجی پی اصلا شرایط خوبی ندارد و تا به اینجای فصل 2019، نتوانسته در مسابقات نتایج امیدوار کننده ای را کسب کند و این در حالیست که هم تیمی او، مارک مارکز برای عنوان قهرمانی جهان در حال...

موتوجی پی ایران – پس از یک نتیجه ناامید کننده دیگر در مسابقه موجلو، خورخه لورنزو برای بهبود عملکردش بر روی موتور موتوجی پی هوندا، راهی ژاپن شده است.

قهرمان سه دوره موتوجی پی اصلا شرایط خوبی ندارد و تا به اینجای فصل 2019، نتوانسته در مسابقات نتایج امیدوار کننده ای را کسب کند و این در حالیست که هم تیمی او، مارک مارکز برای عنوان قهرمانی جهان در حال رقابت است.

در ایتالیا نیز او حتی نتوانست در بین ده رده برتر قرار گیرد و پس از مسابقه آشکار کرد که برای حل مشکلش با RC213V، به کارخانه هوندا در ژاپن سفر می کند:

من واقعا معتقدم که ما می توانیم پیشرفت زیادی داشته باشیم. راه حل برای من رفتن به ژاپن و سپری کردن چند روز در آنجاست.

با توجه به احساسی که با موتور داشتم و رده هفدهمی من در تعیین خط، پیش از شروع مسابقه می دانستم که وضعیت برای من دشوار است. کم و بیش سرعتی که داشتم را حفظ کردم و به رده ای که انتظار داشتم رسیدم. نه بهتر بود و نه بدتر، اما ما نمی توانیم خوشحال باشیم.

فاصله و موقعیت ما تا برنده مسابقه، نسبت به مسابقه گذشته در لمانز، بیشتر و بدتر بود اما قبل از مسابقه ما انتظارش را داشتیم.

خوشبختانه قدم به قدم نزدیک تر خواهیم شد و نتایج ما بهبود پیدا خواهد کرد. این هدف من است و به همین دلیل است که بعد از مسابقه به خانه نمی روم و کار سختی را در کارخانه پیش رو دارم.

خورخه لورنزو پس از مشکلات موجلو، به کارخانه هوندا در ژاپن می رودخورخه لورنزو پس از مشکلات موجلو، به کارخانه هوندا در ژاپن می رود خورخه لورنزو و مارک مارکز – اسپانیا 2019

لورنزو در ادامه افزود:

واضح است که در این لحظه ما انجین قوی در اختیار داریم اما در قسمت های دیگر مشکلاتی وجود دارد که به نظر من، سواری موتور را دشوار می کند.

مارک بسیار سریع بوده و مسابقات زیادی را پیروز شده و منطقی است که کارخانه از روش او پیروی کند. اما من معتقدم که اگر یک کارخانه بتواند نقشه دومی را نیز اجراء کند، آن هوندا است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود نوحه ضربت خوردن امام علی