ویلموتس ، پانزدهمین سرمربی ایران مقابل تیم ملی سوریه


مارک ویلموتس پانزدهمین سرمربی تیم ملی ایران است که تقابل با سوریه را تجربه می کند. نوشته ویلموتس ، پانزدهمین سرمربی ایران مقابل تیم ملی سوریه اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

ویلموتس ، پانزدهمین سرمربی ایران مقابل تیم ملی سوریه

مارک ویلموتس پانزدهمین سرمربی تیم ملی ایران در تقابل با سوریه است
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ | ۲۲:۲۱
ویلموتس ، پانزدهمین سرمربی ایران مقابل تیم ملی سوریه

مارک ویلموتس پانزدهمین سرمربی تیم ملی ایران است که تقابل با سوریه را تجربه می کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم های ایران و سوریه ساعت ۱۹:۳۰ پنجشنبه در ورزشگاه آزادی تهران دیداری تدارکاتی را با یکدیگر انجام می دهند. این مسابقه اولین دیداری است که مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی روی نیمکت تیم ایران می نشیند.

مارک ویلموتس که به تازگی هدایت تیم ملی را برعهده گرفته و چند روزی است کارش را رسما استارت زده، مقابل سوریه اولین باری است که تیم ایران را هدایت می کند. نکته قابل توجه درباره این مربی بلژیکی این است که او به پانزدهمین سرمربی ایران تبدیل می شود که تقابل با سوریه را تجربه می کند.

محمود بیاتی، حشمت مهاجرانی، حسن حبیبی، محمود یاوری، پرویز دهداری، علی پروین، محمد مایلی کهن، جلال طالبی، منصور پورحیدری، برانکو ایوانکوویچ، امیر قلعه نویی، منصور ابراهیم زاده، علی دایی و کارلوس کی روش ۱۴ سرمربی تیم ملی هستند که در طول تاریخ دیدار با سوریه را تجربه کرده اند و حالا ویلموتس به پانزدهمین مربی تبدیل خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403