حمله زنبور‌ها به منزل مسکونی در ملایر


پول‌نیوز - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ملایر تجاوز انبوه زنبور‌های عسل به منزل مسکونی در ملایر خبر...

پول‌نیوز - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ملایر تجاوز انبوه زنبور‌های عسل به منزل مسکونی در ملایر خبر داد و گفت: طی تماس تلفنی یکی از شهروندان با سامانه ۱۲۵، حمله تعداد بیش از ۲۰۰۰ زنبور عسل به منزل مسکونی گزارش شد.

وحید جوادی اظهار کرد: به محض اطلاع سریعا یک دستگاه خودروی امداد نجات همراه امدادگران آتش‌نشانی با تجهیزات کامل به سمت محل اعلام شده حرکت کرد و به محض رسیدن مشاهده شد به‌دلیل رها شدن ملکه کندوی عسل از داخل کندو به بیرون و به دنبال آن دیگر زنبور‌های تحت امر آن ملکه از کندو‌ها به بیرون رفته‌اند.

وی با بیان اینکه زنبور‌ها به دنبال آن ملکه به روی شاخه‌ای از درخت داخل منزل تجمع کردند که در این میان امدادگران با تجهیزات مخصوص شاخه مربوطه را از درخت جدا و به داخل گونی هدایت و در منطقه‌ای آزاد رها کردند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی ملایر در ادامه به بروز حریق در یک انبار متروکه اشاره و اظهار کرد: طی تماس تلفنی یکی از شهروندان با سامانه ۱۲۵، آتش‌سوزی در محلی از شهر اعلام شد و به محض اطلاع یک دستگاه خودرو همراه آتش‌نشانان با تجهیزات کامل به محل مورد نظر اعزام گردید.

جوادی خاطرنشان کرد: به دلیل وجود یک کارخانه تولیدی قدیمی که به دلایلی مدت زمان طولانی متروکه شده بود اهالی محل مربوطه برخلاف قوانین بهداشتی زباله‌ها را به آن محل ریخته بودند و توسط افراد رهگذر و ناشناس مورد حریق قرار گرفته بود، در این رابطه نیرو‌های عملیاتی با استفاده از دو حلقه شیلنگ با آب تحت فشار اقدام به اطفاء حریق فوق کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ایران با چه موشک‌هایی آسمان منطقه را به 2 نقطه در فلسطین اشغالی دوخت؟