سرنوشت مشابه مهاجم سوئدی و ستاره استقلال در باشگاه قطری


مهاجم سرشناس سوئدی درست مثل مدافع ملی پوش ایرانی سرنوشتی مبهم برای پیوستن به باشگاه سرشناس قطری پیدا کرده است. نوشته سرنوشت مشابه مهاجم سوئدی و ستاره استقلال در باشگاه قطری اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

سرنوشت مشابه مهاجم سوئدی و ستاره استقلال در باشگاه قطری

الاهلی در انتظار پاسخ مثبت مهاجم سوئدی
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۳:۴۸
سرنوشت مشابه مهاجم سوئدی و ستاره استقلال در باشگاه قطری

مهاجم سرشناس سوئدی درست مثل مدافع ملی پوش ایرانی سرنوشتی مبهم برای پیوستن به باشگاه سرشناس قطری پیدا کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با گذشت دو هفته از آغاز گمانه زنی ها در رسانه های دوحه پیرامون پیوستن مهاجم سوئدی العین به الاهلی، هنوز اخبار رسمی در خصوص نهایی شدن توافق میان طرفین به بیرون درز نکرده است. این شرایط باعث شد تا مارکوس برگ درست مثل روزبه چشمی با وضعیتی مشابه در انتقابل به باشگاه الاهلی روبرو شود تا روزنامه الرایه در گزارشی به بررسی آخرین شرایط این نقل و انتقالات بپردازد.

در گزارش الرایه آمده است:

« باشگاه الاهلی همچنان در انتظار پاسخ نهایی از مهاجم سوئدی باشگاه العین است. مارکوس برگ گزینه نهایی این باشگاه برای تقویت خط حمله محسوب می شود و در این راه تمامی تلاش خود را برای گرفتن پاسخ مثبت از این باریکن انجام داده است».

الرایه با اشاره به این که جدایی محمد مونتاری در زمستان گذشته و پیوستن به الدحیل باعث شد تا سران الاهلی به فکر جذب مهاجمی در کلاس جهانی باشند از مارکوس برگ به عنوان بهترین گزینه در این راه نام برد تا بتواند خواسته های مدیریتی همین طور انتظارات دلاباررا سرمربی اسپانیایی را برآورده کند اما برگ که تمایلی به ماندن در العین نشان نداد برای دادن پاسخ نهایی به الاهلی همچنان با تردیدهایی روبرو است.

شرایط مارکوس برگ با روزبه چشمی مدافع ملی پوش ایرانی از استقلال مشابه است چون این بازیکن هم با وجود مذاکرات نهایی و توافقی که یکی دو هفته قبل برای انتقال به الاهلی داشت همچنان برای گرفتن تصمیم نهایی با تردیدهایی روبرو شده است. باشگاه الاهلی به تازگی نبیل الزهر بازیکن مراکشی باشگاه لگانس اسپانیا را به خدمت گرفت ضمن این که امید ابراهیمی و نایجل دی یونگ دو ستاره خارجی دیگر خود را نیز حفظ کرد تا تمام تمرکزش را روی جذب چشمی از ایران و مارکوس برگ از سوئد قرار دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد