خدمات امدادی به بیش از هفت هزار نمازگزار عید فطر ارائه شد


خدمات امدادی به بیش از هفت هزار نمازگزار عید فطر ارائه شد

ریس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از ارائه خدمات امدادی به هفت هزار و 357 نفر از نمازگزاران عید سعید فطر در سراسر کشور خبر داد.

خدمات امدادی به بیش از هفت هزار نمازگزار عید فطر ارائه شدبه گزارش فانوس، مرتضی سلیمی با تشریح خدمات امدادی ارائه شده به نمازگزاران در نماز عید سعید فطر، اظهار داشت: این خدمات در سراسر کشور در قالب ارائه خدمات امداد و کمک‌های اولیه به درخواست کنندگان این گونه خدمات ارائه شد.

وی با بیان اینکه در قالب پوشش امدادی مراسم نماز عید سعید فطر ۱۶ نفر از هموطنان به مراکز درمانی منتقل شدند، یادآور شد: ۲ هزار و ۲۲ نفر از هموطنان نیز در جریان این خدمات رسانی امدادی از خدمات درمان سرپایی بهره مند شده و پنج هزار و ۳۱۹ نفر از نمازگزاران نیز از خدمات پزشکی از جمله تست قند خون و فشار خون بهره مند شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر یادآورشد: ۴۶ پست امدادی، ۴۸۵ تیم امدادی، دو هزار و ۸۸۸ نیروی عملیاتی، ۳۹۸ دستگاه آمبولانس و ۲۵۹ دستگاه خودروی عملیاتی امروز برای ارائه خدمات امدادی به هموطنان نمازگزار به کارگیری شد.

سلیمی درباره گزارش نهایی پوشش امدادی نماز عید سعید فطر در استان تهران نیز توضیح داد و گفت: در جریان این پوشش امدادی، ۲۴ مورد مراجعه حضوری بود که در این بین، ۱۲ نفر از هموطنان که عموماً دچار ضعف و بی حالی بوده‌اند، از خدمات درمان سرپایی جمعیت هلال احمر بهره مند شدند و همچنین ۱۰ نفر نیز با توجه به نیاز به خدمات بیمارستانی، توسط آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی اضافه کرد: در اجرا و برگزاری طرح پوشش امدادی نماز عید سعید فطر در استان تهران اکیپ‌های امدادی شامل ۳۹۰ نفر از عوامل عملیاتی کادر و داوطلب، با پشتیبانی هشت دستگاه آمبولانس و خودروی امدادی در همکاری با عوامل اورژانس ۱۱۵ در تمامی نقاط و محوطه داخلی محل برگزاری نماز عید سعید فطر در مصلی امام خمینی (ره) تهران خدمات امدادی به هموطنان ارائه کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی